EPG voor Casema analoge kabel

Pagina: 1
Acties:

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb net een nieuwe TV op de slaapkamer geïnstalleerd. Deze TV heeft de mogelijkheid voor een elektronische programmagids. Wanneer je zapt krijg je een overlay in beeld met wat er momenteel te zien is. Echter, dit krijg ik alleen werkend voor sommige buitenlandse zenders (ARD, ZDF, TV5 en RAI1).

In het setup-menu van de TV staat een optie om de programmagids-provider in te stellen. De TV had de provider automatisch ingesteld op TV5. Nu blijkt dat TV5 alleen de programmagids heeft voor ARD, ZDF, TV5, etc. Juist de zender die mij niet interesseren. Ik wil graag de programmagids hebben voor de BBC en de Nederlandse publieke en commerciële zenders.

Ik kan de programmagids-provider in het setup menu niet wijzigen, er valt niets te kiezen. Mischien betekent dit dat er geen programmagidsprovider op de kabel zit die de programmagids voor de BBC en Nederlandse zenders heeft?

Kan iemand uit Amersfoort met een analoog pakket van Casema wellicht bevestigen of er een programmagidsprovider voor BBC en Nederlandse zenders op de kabel zit. Zo ja, welke zender is dat ? Op de Casema site is hierover in ieder geval niets te vinden.

Toestel: Gründig MF55-2502/5 televisie
Kabelboer: Casema, analoog pakket, regio Amersfoort

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:17

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Casema helpdesk al gebeld? Die jongens zouden zoiets gewoon moeten weten :) En hun service is behoorlijk verbeterd, het is inmiddels al lang niet meer zo dat je eerst een half uur in de wacht staat :)

Overigens geef ik je niet zoveel kans, want volgens mij moet zoiets met de zenders zelf meegestuurd worden (dus vanaf de bron) en niet vanaf de kabelprovider - maar daar kan ik ook langs zitten.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Gray|IA
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-06-2021

Gray|IA

geen ondertitel

Instellen op Tmf of eurosport?