[Outlook Express] Wel adresboek, geen contactpersonen

Pagina: 1
Acties:
  • 490 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147413

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem: ik heb wel een adresboek in Outlook Express en kan deze ook gebruiken wanneer ik een e-mail wil versturen. Maar wanneer ik in mijn beginscherm van Outlook Express onder 'Contactpersonen' kijk, staat daar het volgende: 'Er zijn geen contactpersonen die kunnen worden weergegeven. Klik op Contactpersonen om een nieuwe contactpersoon toe te voegen'.

Wanneer ik daar dan een contactpersoon toevoeg, komt deze niet in de lege lijst daaronder te staan, maar wordt deze wel toegevoegd aan mijn adresboek.

Hoe los ik dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78739

Staat het niet toevallig op 'gedeelde contactpersonen' in plaats van op 'contactpersonen van de hoofdidentiteit'? (te selecteren in de kolom aan de linkerzijde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd om dit aan te passen? Heb je dit bij andere gebruikers ook? En als je bijvoorbeeld je contacts eens probeert opnieuw te importeren uit een .wab file?

Dit topic hoort in Officesuites en -software, omdat we daar sinds enige tijd mailclients bespreken, en niet meer in Software Algemeen. Ik heb het topic daarom even verplaatst. Check daar aangekomen Officesuites en -software - Beleid en Officesuites en -software - FAQ :)

Heb je dit probleem met een andere identiteit ook? Of met een andere user in Windows? welke versie gebruik je daar overigens van? Heb je ook álle updates tot nu toe geïnstalleerd?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNT78
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

TNT78

De goeroe

Ik denk dat je dit zo kunt oplossen.
1. Ga naar je adressenboek,
2. Ga naar extra en kies dan voor opties.
3. Verzet de optie persoonlijke adressen plaatsen van adrsboek naar contactpersonen.

Ben benieuwd of het nu opgelost is.
Suc6

Mous XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart1074
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-03-2024
Ik heb exact hetzelfde probleem. Kan via google geen oplossing vinden en ook de hierboven genoemde oplossing kan ik niet vinden. Die optie uberhaupt kan ik nergens vinden. Hopelijk is de oplossing bij een van jullie inmiddels bekend! Dank