Toon posts:

Asus Star Ice CPU Cooler

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal

ik wil graag na 2 maanden van het internet afspeuren jullie hulp inschakelen

ik heb namelijk een aantal maanden geleden een asus vento systeemkast gekocht (zie foto) en daar wilde ik zeer graag de asus star ice cooler in hebben (zie foto) in de bijpassende kleur natuurlijk
er werd mij verteld dat eerst de blauwe en daarna de rode en als laatste de groene zou komen

nou zie ik overal op het net reviews etc staan maar mijn grote vraag is waar kan ik hem nou ook echt bestellen hier in nederland heb ik al tientallen winkels gebeld incl die op pricewatch staan
helaas alleen de blauwe meneer...

dus nou is mijn vraag aan jullie weet er iemand een adres in engeland, belgie of duitsland waar ik de groene cooler kan bestellen ???

alvast bedankt voor jullie moeite

asus vento kast :

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1086622417.jpg

asus star ice groen :

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1086622418.jpg

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-01 15:57
Dude..die cooler...lijkt wel een gasturbine :X

Kleur staat me niet echt aan, maar in't blauw oid zou ik um wel vet vinden.....

Kun je ze niet direct bij fabrikant bestellen?

[ Voor 20% gewijzigd door Rey Nemaattori op 21-06-2005 11:50 ]

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Verwijderd

Met een klein beetje handigheid is hij toch ook wel groen te spuiten ?
maar als je dat niet wil idd ff fabrikant belle of ze adres hebben van winkels waar hij te koop is.
succes ermee

Verwijderd

Zou eerst eens even uitzoeken of het wel gaat passen... Anders heb je genoeg keuze uit ander mooie koelers..

Ik snap alleen niet waarom je nou deze wil? Je hebt toch geen window en ik denk dat je het voor de prestatie niet hoeft te doen..

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-12-2025

frankknopers

Goud is geen geld

Bovendien maakt deze koeler een heuse 60 dB(A) op volle snelheid. En dat terwijl hij niet eens beter koelt dan bijv. een Thermalright SP-120 + 12cm fan.

Goud is geen geld

Verwijderd

Frank_Knopers schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 13:44:
Bovendien maakt deze koeler een heuse 60 dB(A) op volle snelheid. En dat terwijl hij niet eens beter koelt dan bijv. een Thermalright SP-120 + 12cm fan.
Mensen die deze koeler kopen doen het voornamelijk voor de look, de performance zijn bagger. (maar ja soms lijkt het wel of fabrikanten een mooie look + goede prestaties niet kunnen combineren).

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 14:55:
[...]

Mensen die deze koeler kopen doen het voornamelijk voor de look, de performance zijn bagger. (maar ja soms lijkt het wel of fabrikanten een mooie look + goede prestaties niet kunnen combineren).
Waarschijnlijk was het wel de bedoeling van Asus om dit blok goed te laten koelen vanwege de volledig koper blok en de heatpipes.. maar ik denk dat door de hoeveelhijd plastic de warmte blijft hangen in bepaalde delen van de cooler..

Ik zou dus echt gaan voor een ander blok.. Coolermaster heeft ook zoeits maar dan vind ik die mooier.. Kijk even op de website van alternate.. zij hebben die denk ik ook wel.. (www.alternate.nl)

Verwijderd

Topicstarter
nou kijk de reden waarom ik um zo graag wil hebben is simpelweg omdat ik vind dat hij bij mijn kast hoort en omdat er groen licht in de cooler zit wat wee mooi door dat zijpaneel naar buiten komt :P

enniewee niemand een linkie om te bestellen ?

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
ja man, die gozer vraagt waar die hem kan kopen, hij wil them al bijna 2 maanden, en wij kunnen hem heus niet van gedachten veranderen, dus als iemand hem dus kan helpen met zijn vraag, ipv miaauwen over de kast en koeler...

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:07:
nou kijk de reden waarom ik um zo graag wil hebben is simpelweg omdat ik vind dat hij bij mijn kast hoort en omdat er groen licht in de cooler zit wat wee mooi door dat zijpaneel naar buiten komt :P

enniewee niemand een linkie om te bestellen ?
Koop je een groene neon tube + een goede stille cooler, geloof me 60dB is echt hard..fatsoenlijke coolers zitten rond de 24..(zelfs 24 is hard voor kwaliteit coolers)
Mister_X schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 22:20:
ja man, die gozer vraagt waar die hem kan kopen, hij wil them al bijna 2 maanden, en wij kunnen hem heus niet van gedachten veranderen, dus als iemand hem dus kan helpen met zijn vraag, ipv miaauwen over de kast en koeler...
Waarom iemand iets nutteloos laten kopen?

Verwijderd

Het is niet nutteloos. Hij vind het gewoon mooi (ik vind het ook goed passen bij zijn kast), de prestaties vraagt hij toch niet om.

Ga je een koper van een lamboghini ook zeggen dat hij beter een opeltjte/nissan/volkwagens/mercedes/watdanook kan kopen omdat het geld verspilling is? In alle autos kun je rijden alleen de ene is wat mooier als de andere.

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 22:31:
Het is niet nutteloos. Hij vind het gewoon mooi (ik vind het ook goed passen bij zijn kast), de prestaties vraagt hij toch niet om.

Ga je een koper van een lamboghini ook zeggen dat hij beter een opeltjte/nissan/volkwagens/mercedes/watdanook kan kopen omdat het geld verspilling is? In alle autos kun je rijden alleen de ene is wat mooier als de andere.
Dit is iets heel anders, produceerd een lambo 3x zoveel geluid als een opel? En is het bij auto's belangrijk dat ze stil zijn?

Verwijderd

TheFrozen schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 22:47:
[...]

Dit is iets heel anders, produceerd een lambo 3x zoveel geluid als een opel? En is het bij auto's belangrijk dat ze stil zijn?
Ja maar zo is het dus niet,
Het gaat erom wat voor jou belangrijk is.

Verwijderd

Topicstarter
ja precies...... bedankt mister x

kan me idd nie bommen al maaktie 100db en stijgt mijn kast op

dat ding past gewoon mooi bij mijn kast en daarmee uit

dus nogmaals...

iemand een adres waar ik er een kan kopen aub ???

Verwijderd

TheFrozen schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 22:47:
[...]

denk dat die lambo wel meer geluid maakt :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 19:23:
[...]

denk dat die lambo wel meer geluid maakt :P
En dat maakt hem dan net weer beter. :+

Overigens, is het niet iets om dit ding te modden met een fatsoenlijke fan(Of direct de add on fan erbij te bestellen) en dan de hele zwik op 5V te laten draaien? Het lijkt me wel dat dit de zaken goed koelt(En anders een paar voltjes meer) en je hebt hopelijk een stuk minder kabaal.
Overigens, laat hem wel op 2900rpm draaien, scheelt 2 graden maar waarschijnlijk een hoop kabaal.

Maar terug On-topic: Helaas ik kan he nergens vinden.

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-02 10:47
hoeveel kost een ticket naar de antillen met zo;n koeler?

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
ik wou dat ik je kon helpen Vind t een mooi vormgegeven ding, zeker een leuke tuning voor je kast. zou er zelf haast 1 willen kopen voor mn Wavemaster :) maar laat t maar bij men arctic freezer 64

Verwijderd

LOL
een een groene vliegtuig turbine in je pc. (daar lijkt hij op).
en die kast ook bijpassed groen en mooie vormgeving.
je zou asus gewoon eens moeten bellen.

Verwijderd

Topicstarter
ja mischien moet ik dat idd maar doen ja

ik zal nog tot maandag de reakties afwachten hier en dan probeer ik asus nederland wel te bellen

bedoel dat ding moet toch wel ergens te koop zijn ???

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 09:02:
LOL
een een groene vliegtuig turbine in je pc. (daar lijkt hij op).
en die kast ook bijpassed groen en mooie vormgeving.
je zou asus gewoon eens moeten bellen.
Een gas-turbine in een kattenmand... Je moet er maar opkomen.

• Sharkys
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-10-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 10:54:
ja mischien moet ik dat idd maar doen ja

ik zal nog tot maandag de reakties afwachten hier en dan probeer ik asus nederland wel te bellen

bedoel dat ding moet toch wel ergens te koop zijn ???
Zover ik weet is er geen Asus Nederland. Alleen maar een Asus Duitsland. In iedergeval geen afdeling die je in Nederland kan bellen.

[ Voor 8% gewijzigd door Sharkys op 24-06-2005 13:04 ]

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01-2025
Damm wat een smaak heeft die gast 8)7

• Marck21
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-11-2011
Er is wel degelijk een Asus Holland (ze betalen in ieder geval mijn salaris). Het is echter alleen een service center en geen sales-office. Wat betreft die cooler, heb even ronggemaild en de groene (lite) en de rode (pro) komen vanaf eind juni op de markt in Europa. Vandaar dat je hem nog niet gezien hebt.

Nog heel even geduld dus...

[ Voor 6% gewijzigd door Marck21 op 24-06-2005 14:11 ]

Asus A7V880 | AthlonXP 2500+ | Sapphire 9800 PRO | 2x256MB Kingston HyperX & 2x512MB Twinmos SpeedPremium | 80 GB SATA | 160 + 80 GB IDE

Verwijderd

Topicstarter
kijk dat is nou een antwoord waar ik wat aan heb

bij deze heel vriendelijk bedankt !

weet ik eindelijk waar ik aan toe ben zal dus idd nog iets meer geduld moeten hebben

nogmaals hardstikke bedankt voor je reaktie
Pagina: 1