Toon posts:

HP Photosmart 7345 printer alleen blanco vellen

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Onlangs heb ik mijn computer geformateerd en opnieuw geinstalleerd. Nu heb ik de printer gewoon weer aangesloten en de drivers van hp gedownload en geinstalleerd. Nu print hij echter alleen blanco vellen als ik vanuit bijv. word iets wil printer. Als ik echter via de werkset een testpagina afdruk dan doet hij dit wel gewoon. Ook als ik de printer aansluit op mn laptop en dezelfde drivers installeer kan ik gewoon printen (ook vanuit word). De printer is dus niet kapot ofzo maar ergens zit een instelling in windows o.i.d. die het printer 'tegenhoudt'. Ik heb al contact gehad met hp maar de enige tip die ze mij konden geven was de usb-hoofdhubs opnieuw te installeren. Dat heb ik gedaan maar hielp niet. Nu zeggen ze dat de enige oplossing is om de computer opnieuw te formateren / installeren... daar heb ik niet zo veel zin in alleen voor die printer en het lijkt me ook niet nodig.
Ik heb een amd athlon 64 3000+ en draai windows XP SP 2. Weet iemand wat ik kan doen om het probleem te verhelpen ?

Alvast bedankt !

Verwijderd

Topicstarter
Even een kick..... ik heb de computer opnieuw geformateerd. Na een verse installatie deed de printer het weer prima. Tot vandaag. Gisteren heb ik nog geprint .... alleen vandaag krijg ik weer blanco vellen. Iemand enig idee ?

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-12-2025
Handmatig een uitlijnpagina laten afdrukken.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Of testen op een andere PC. Ik zou het vaag vinden als het door Windows zou komen eigenlijk.
Kan de printer ook stand-alone testpagina's printen?

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Topicstarter
Even voor de search :

Ik heb het opgelost... maar ik snap niet hoe. Het viel me op dat ik net de DEP beveiligingsinstellingen had gewijzigd en dat hij het daarna niet meer deed. Voor degenen met hetzelfde probleem :

Configuratiescherm -> Systeem -> Tablad geavanceerd -> onder het kopje presentaties op instellingen klikken -> Tabblad 'bladibladibla (DEP)' -> vink aan DEP alleen voor kritieke Windows programma's en services inschakelen