Toon posts:

Programma Java

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey

ben al jaartje zo wat aan het programmeren in Java, maar ik begin het vervelend te vinden alles zelf te moeten intypen. Had daarom gedacht een programma'tje in te schakelen om dat beetje voor mij te laten gebeuren, stijl van visual studio voor visual basic...

vind echter nergens iets op internet, en de pc winkel waar ik normaal gaat weet daar natuurlijk ook niets vanaf... heb es gekeken op forum, maar daarover heb ik geen discussie teruggevonden.

prijs van het programma heeft totaal geen belang, al is het een van die immens dure pakketten waar normale mensen depressief van worden... zelfstandige papa hebben die zoveel ie wil kan afschrijven is altijd aangenaam >:)

enige tips?

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04:16
Ik heb gehoord dat eclipse wel een goede is, heb er zelf nog geen ervaring mee.

Roomba E5 te koop

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Wat is de motivatie achter jouw keuze van het subforum, waar je dit topic hebt geplaatst? :)

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-02 13:57
Jbuilder is toch wel het meest veelzijdig ook denk ik..

Hallo met Tim

• Daventry
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-04-2025
IntelliJ ... veruit de beste JAVA IDE (enorm uitgebreide refactoring mogelijkheden om iets te noemen)

Wel een vrij dure, maar ik vind hem zijn geld waard

www.jetbrains.com

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:11

SandStar

DPC-Crew

Zandster

koe in java programmeren? :D

Verwijderd

eclipse is gratis en zeker en vast een aanrader

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
nnnnetbeans

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Nou ja, ik werk al een jaartje met Eclipse, en dat is imho de beste IDE.. Daarnaast is ie ook nog eens open source.. www.eclipse.org. Enne, het oog wil ook wat ;)

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Verwijderd

Topicstarter
BalusC schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 11:20:
Wat is de motivatie achter jouw keuze van het subforum, waar je dit topic hebt geplaatst? :)
nu je het zegt, dat ik het zelf ook niet weet... had die vraag, was een ander topic aan het lezen en heb direct op new topic geklikt... niet aan gedacht dat ie verkeerd ging terechtkomen dan... 8)7

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Affijn, verkeerd subforum dus en je hebt onderhand meer dan genoeg suggesties gekregen. Of je Java-related vragen in het vervolg in Programming & Webscripting wil posten? :) Ik ga dit topic niet verplaatsen, omdat de antwoorden echt wel met een beetje creativiteit te zijn opgooglen.

Dicht dus.

* BalusC heeft overigens ervaring met Websphere (Eclipse based) en VisualAge. Beiden prima tooltjes.

[ Voor 20% gewijzigd door BalusC op 21-06-2005 11:27 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.