Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

''zeldzame'' behuizingen?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik wil eigenlijk een goede nieuwe behuizing met een paar casfanplaatsen ivm de zomerhitte. Ze moeten ook niet te duur zijn, rond de 50 euro zat ik aan te denken. Dus niet aankomen met een Coolermaster Stacker of zoiets....Er moet ook nog gemod worden!!

Kasten waar ik aan zat te denken

Casetek CK-1033-5 Bigtower (alleen, waar kan ik die kopen en hoe duur issie?)
Case 4 U PAX (alleen, waar kan ik die kopen, tweakfreaks is failliet)
Coolermaster Centurion 5

Uiteraard heb ik al gezocht op internet maar kan de prijzen niet vinden. De Coolermaster heb ik dus wel gevonden en is bij Azerty verkrijgbaar voor maar 51,-.

En hebben jullie nog ideeen?

Alvast bedankt, _/-\o_ O-)

Sieger.

Verwijderd

Uhhhhhm, ik denk dat je zelf wat beter had kunnen zoeken op GoT en prijzen in de pricewatch van Tweakers.. beetje moeite doen mag ook wel hoor !

Daarnaast blijft het puur je eigen smaak wat betreft een kast kopen en zeldzaam.. dat is natuurlijk wat je er zelf aan mod ;)

Verwijderd

Topicstarter
Nou sorry, maar ik vind ze niet in de pricewatch.... Ben ik dan zo stom bezig met mijn ochtendkop? :? :Z

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 15:54

AcouSE

Swedish Chef

Welke kast het beste bij jou past kunnen wij niet weten. Over smaak valt immers niet te twisten. Je zult zelf op zoek moeten gaan en kijken wat er voor jouw budget beschikbaar is.

GoT en de Pricewatch op Tweakers.net zijn een goed begin. Ook reviews die je kan vinden mbv Google zijn erg handig. Succes!

Dit topic is gesloten.