Ik heb dit bericht al een keer geplaatst maar om dat een modje zo populair moet doen heeft hij hem gesloten.
Ik heb een probleem met een datum in mijn VB code.
Debuggen heb ik al helemaal gedaan en ik kan het niet vinden waar het aan ligt! (Voor het modje)
Nu de uitleg ik maak in de vb code facturen met totalen van de besbetrevende maand die kan je selecteren met een pull down menutje. Als ik eerst maand 6 selecteer en doer hem uit gaat het allemaal goed als ik daarna maand 7 selecteer en voer hem uit krijg ik weer in mijn tabel maand 6 terug.
Ook als ik bijv alle records weg gooi en ik voer hem uit met maand 5 krijg heel mooi maand 5 in mijn tabel en als ik daarna maand 6 pak krijg ik als nog weer maand 5 in mijn tabel. De variable neemt hij dus goed mee naar mijn in ziens
Misschien kent iemand dit probleem?!
Dit stukje moet dus de goede maand mee nemen die een gebruiker heeft geslecteerd
Ik heb een probleem met een datum in mijn VB code.
Debuggen heb ik al helemaal gedaan en ik kan het niet vinden waar het aan ligt! (Voor het modje)
Nu de uitleg ik maak in de vb code facturen met totalen van de besbetrevende maand die kan je selecteren met een pull down menutje. Als ik eerst maand 6 selecteer en doer hem uit gaat het allemaal goed als ik daarna maand 7 selecteer en voer hem uit krijg ik weer in mijn tabel maand 6 terug.
Ook als ik bijv alle records weg gooi en ik voer hem uit met maand 5 krijg heel mooi maand 5 in mijn tabel en als ik daarna maand 6 pak krijg ik als nog weer maand 5 in mijn tabel. De variable neemt hij dus goed mee naar mijn in ziens
Misschien kent iemand dit probleem?!
Dit stukje moet dus de goede maand mee nemen die een gebruiker heeft geslecteerd
Visual Basic .NET:
1
| AND Maand = ('" & Selecteer_maand & "') |
Visual Basic .NET:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| Klantnummervar = RecordSetKlanten.Fields(0) ' AND Jaar = (" & Selecteer_jaar & ") RecordSetFactuurGegevens.Open "SELECT * FROM Factuurgegevens WHERE Klantnummer = (" & Klantnummervar & ") AND Maand = ('" & Selecteer_maand & "')", cnn, 2, 1 Do While Not RecordSetFactuurGegevens.EOF Totaalvar = RecordSetFactuurGegevens.Fields(9) Totaaltotaal = Totaalvar + Totaaltotaal RecordSetFactuurGegevens.MoveNext Loop |