Niet negatief, maar realistisch.

Ik zie trouwens niemand zeggen dat het niet kan, ik zie alleen mensen die opperen dat er
eerst eens tutorials moeten zijn, voordat er überhaupt een tutorial sectie zou kunnen komen.

elevator heeft een FAQ-generator script geschreven, misschien dat je even contact met hem op kan nemen. Als je een FAQ klaar hebt, dan is het volgens mij gangbaar dat je een topic opent in
Schop een Modje, waar de scherpe kantjes er nog vanaf gehaald kunnen worden alvorens het feitelijk gepost wordt.

@ -NMe-
Ik heb ondervonden dat goede posten schrijven tijd kost en vooral betere cursussen voor bepaalde vakken op de hoge school schrijven nog moeilijker is. Ik heb eens een cursus elektriciteit (tekst + graphics) geschreven tegen 3 pagina's per 4 uren. Naast de technici heb je nog mensen nodig die alle spellings- en grammatica-fouten eruit haalt.
Dat was inderdaad ook zo'n beetje de snelheid waarmee ik werkte aan die tutorial. Wanneer je insteek is dat zo'n document toegankelijk moet zijn, en
toch enig niveau moet hebben, dan is dat een vrij lastige beperking.
offtopic:
Iemand om spel- en grammaticafouten uit mijn teksten te halen heb ik niet nodig; de Nederlandse taal ben ik redelijk goed machtig. Het kan echter natuurlijk nooit kwaad om iemand er nog even doorheen te laten lezen.