Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

Topicstarter
Ik heb al weer enige jaren lang mijn Freecom Beatman Flash met 64mb. Het was een van de eerdere mp3 spelers op de markt. Ik wil mijn achterhaalde gadget eigenlijk pas vervangen als deze er echt aan toe is en heb ondertussen door het stilletjes volgen van alle ontwikkelingen op de mp3 speler markt een heel concreet van wat ik wil, alleen het bestaat niet!

Kent iemand mp3 spelers die de volgende functionaliteiten combineren?

- ingebouwde accu
- lcd
- spraakopname/line-in (liefst laatstgenoemde)
- directe usb input en driverloos (zoals usb-sticks)

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:17

Emiel1984

Made in NL

Pas een test gelezen waarbij de samsung YP-T7Z zeer goed werd aangeprezen.

Ik heb geen idee helaas of deze zonder drivers is... maar t is een flash speler...dus in windows XP zal hij wellicht meteen herkend worden.

[LTS][MTS][HTS]

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

iFP-8xx serie heeft al die dingen (de firmware moet je wel flashen om USB Mass Storage Device te hebben). Heb er zelf zo een, heel tevreden over.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Verwijderd

Er bestaan juist enorm veel van zulke mp3 spelers.. Kijk gewoon even rond op dapreview.net ofzo.

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 20:42
Qua geluidskwaliteiten kan ik je de ifp 7xx of 8xx serie van iRiver aanraden. Voldoen alleen niet aan je eis voor ingebouwde accu maar ze lopen prima op een oplaadbaar AA batterijtje.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• MisterData
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-11 20:42
Heb zelf de iOps MFP-312 gehad (128MB maar er zijn grotere) die had al deze features :)

Verwijderd

heel veel mp3 spelers hebben al deze features alleen line-in wat minder. maar mijn iriver h120 bv ook

• Spike-man
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 16:32
Kijk even bij het Xclef topic. Zijn wel wat duurder, maar ik vindt het geld meer dan waard. :)

Scorito: FC Bal op ons dak

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Is de Creative Zen Micro niks voor jou?
4, 5 of 6 Gb.

Alleen dat zonder drivers schijnt een probleem te zijn maar dat weet ik nog niet precies.

Ik ben deze zelf van plan te kopen. :)

[ Voor 25% gewijzigd door endless op 21-06-2005 09:30 . Reden: linkje :) ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
De Creative Zen Micro, Xclef, iRiver H120, iRiver 7xx/8xx serie hebben geen USB stick formaat, dus ik denk dat die afvallen.

Verwijderd

Dat is helemaal niet veeleisend, want er zijn genoeg spelers die dit hebben. Zo is daar de iRiver 700 serie, de 800 serie, de 900 serie en de 1000 serie, die dit ondersteunen (de laatste 2 hebben een kleurenscherm).

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Op de iRiver ifp-99* kan je wel alle soorten files zetten, maar niet driverloos.

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:15
ik heb nu de IOPS MFP 350.:
  • 512 Mb opslag, hij is er in 128, 256, 512 en 1024 MB
  • Uitklapbaar USB plugje (heel stevig)
  • OLED display
  • Line in
  • Spraakopname via ingebouwde mic
  • Radio (en opnemen ervan)
  • Enz...
als je m in de pc steekt is t een USB mass storage device. nog een groot voordeel vind ik dat je er OGG mee af kunt spelen

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
RoD schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 09:32:
De Creative Zen Micro, Xclef, iRiver H120, iRiver 7xx/8xx serie hebben geen USB stick formaat, dus ik denk dat die afvallen.
En waar lees je dat hij een USB stick formaat zoekt..?
Removable Disk
Store and transfer not only your favorite tunes, but other important files as well. Zen Micro's Removable Disk mode lets you connect your player to the computer, then drag and drop music and data files you need.
Hij werkt schijnbaar dus zonder drivers.

[ Voor 35% gewijzigd door endless op 21-06-2005 10:32 ]

• Wijnands
RoD schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 09:32:
De iriver ifp 7 en 8 serie kun je, na een firmware update, gewoon als usb stick benaderen.

• RoD
  • Niet online

RoD

endless schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 10:30:
[...]

En waar lees je dat hij een USB stick formaat zoekt..?
In de TS? :?
- directe usb input en driverloos (zoals usb-sticks)
Of is dat net zoals usb sticks in de zin van dat ze geen drivers nodig hebben?
Wijnands schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 10:53:
[...]

De iriver ifp 7 en 8 serie kun je, na een firmware update, gewoon als usb stick benaderen.
Dat bedoelde ik dus niet :P

[ Voor 27% gewijzigd door RoD op 21-06-2005 20:34 ]

• Jckx
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hmm. Heb zelf de Philips HDD120. Deze heeft ingebouwde mic én line-in. Maar drivers heb je wel nodig. Hoewel je er ook HDDTool op kunt zetten (een programma wat beter werkt dan de bijgeleverde software), zodat de drivers op de MP3-speler staan.

Maar ja, dat moet je er wel eerst op zetten :).

• RoD
  • Niet online

RoD

Ow, de iRiver 7xx/8xx serie heeft in ieder geval geen ingebouwde accu, dus hij valt alsnog af ;) :P

Verwijderd

Sja, de iPod is geen optie? :)

• RoD
  • Niet online

RoD

Anders kijk je ff naar de eisen die de TS stelt |:(
Geen line-in, spraakopname, en je kunt muziek ook niet drag en droppen.

[ Voor 16% gewijzigd door RoD op 21-06-2005 21:49 ]

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 22:16

Elektronicanet

Leds do it!

Waarom wil je een ingebouwde accu? Die slijten op den duur ook, en kan je soms niet vervangen.
Een setje goede oplaadbare lijkt me beter :)

Nederlander in België

• Wijnands
ja, p'cies. en een nieuwe 2100mah AA is een stuk goedkoper dan een accu.

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-11 16:29

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

De EZ-AV mini Xen (EMP-400) en de (qua vormgeving mider mooie) opvolgers voldoen aan je eisen. Erg stabiele spelertjes, veel minder klachten over dan de genoemde IOPS (zie forum). Line in EN ingebouwde mic. Topspelertje! Over de EMP-400 is iig een (weggezakt) draadje op dit forum, ff searchen dus als je meer wilt weten.

Edit: of kijk op de website van de fabrikant: http://www.ez-av.com/eng/index.htm

[ Voor 12% gewijzigd door SnoeiKoei op 22-06-2005 11:37 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• assass

assass

Salon GoT'er

Topicstarter
'driverloos' heb ik een beetje verkeerd neergezet, ik bedoel eerder dat de drivers iig automatisch door xp herkent worden (net als bij usb sticks het geval is)

ik heb een beetje verkapte de eis gesteld aan een usbstick formaat, en hecht hier eigenlijk toch wel veel waarde aan

lcd bedoel ik overigens niet perse een groot schermpje maar iig een klein (in principe gewoon 2 kleurig) schermpje die op zn minst titles enz kan displayen

alvast bedankt voor alle waardevolle input

• RoD
  • Niet online

RoD

Elektronicanet schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 22:04:
Waarom wil je een ingebouwde accu? Die slijten op den duur ook, en kan je soms niet vervangen.
Een setje goede oplaadbare lijkt me beter :)
Op den duur wel ja, maar normaal gesproken gaat zon batterij wel zo lang mee als dat je em gebruikt.

• Wijnands
Tja, ik blijf erbij, als je een nette speler zoekt met geweldig geluid ga dan toch 's naar een iriver kijken.

• assass

assass

Salon GoT'er

Topicstarter
ik zit nu trouwens iets verder te verdiepen en die Archos systeempjes zien er ook niet verkeerd uit, de multimediale mogelijkheden van 'mp3 spelers' (tussen aanhalingstekens omdat ze uiteraard allang niet meer uitsluiten mp3 spelen) lijken sterk te zijn verbeterd

dat biedt nog meer perspectief :)

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-11 23:11
Weet iemand waar Jens of Sweden mp3spelers te koop zijn?
zoek de 120 of de 400... liefst de 400... maar kan deze nergens vinden (NL/GB sites)

btw: zoek eens naar de Xdrum 501, dit wordt waarschijnlijk de speler van het jaar... als je even de tijd neemt om alle specs door te nemen merk je wel waarom :)

[ Voor 37% gewijzigd door Jazco2nd op 27-06-2005 21:45 ]

Pagina: 1