Ik ben bezig een ledenbestand van excel over te zetten naar access. Ik wil hem natuurlijk een stuk chiquer maken dan puur een lijstje.
Beoogde functionaliteit:
- leden toevoegen
- leden wijzigen (met behoud van oude gegeven, ik zit te denken aan een nieuwe regel met data en een timestamp, dan werken met een group by en een MAX(timestamp) achtig iets
- polls toevoegen
- polls invullen per lid (mag handmatig)
- donatie per lid per jaar
- status wijzigt a.d.h.v. donatiegedrag
Via allerlei how-to`s ben ik een aardig eind gekomen (kan zelf aardig sql`en). Maar nu het maken van handige gebruikers vriendelijke invulschermen. en het maken van de "timestamp" mechanisme...
Liefst heb ik iets van een voorbeeld waaruit ik de wow kan halen... en zelf wat aanfrot, leer ik het meest.
wie kan me helpen?
Beoogde functionaliteit:
- leden toevoegen
- leden wijzigen (met behoud van oude gegeven, ik zit te denken aan een nieuwe regel met data en een timestamp, dan werken met een group by en een MAX(timestamp) achtig iets
- polls toevoegen
- polls invullen per lid (mag handmatig)
- donatie per lid per jaar
- status wijzigt a.d.h.v. donatiegedrag
Via allerlei how-to`s ben ik een aardig eind gekomen (kan zelf aardig sql`en). Maar nu het maken van handige gebruikers vriendelijke invulschermen. en het maken van de "timestamp" mechanisme...
Liefst heb ik iets van een voorbeeld waaruit ik de wow kan halen... en zelf wat aanfrot, leer ik het meest.
wie kan me helpen?