De sinne skynt al ieuwen oer ûs lân, bringt de iere moarn. Eltse dei op nij.
Join de Nederlânse Kreft Kei
Ik heb de reacties net een -1 gegeven, alleen al om de toon waarop het 'feit' wordt medegedeeld.
Je kan als iemand anders niet een normale reactie meer geven op de zo'n absolute stellingname.
Oftewel, IMHO een flamebait. Als iedereen zo zou reageren wordt T.Net niet leuk meer.
Je kan als iemand anders niet een normale reactie meer geven op de zo'n absolute stellingname.
Oftewel, IMHO een flamebait. Als iedereen zo zou reageren wordt T.Net niet leuk meer.
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Ik vind dat je daarmee vooral de eerste post onrecht aandoet. Misschien is de opvolging van zinnen onhandig...
De tweede en derde zit misschien een stuk frustratie over onbegrip in.
De tweede en derde zit misschien een stuk frustratie over onbegrip in.
De sinne skynt al ieuwen oer ûs lân, bringt de iere moarn. Eltse dei op nij.
Join de Nederlânse Kreft Kei
De eerste is wmb geen flamebait, een fraaie reactie is het ook niet bepaald 
Voor nr. 2 en 3 is een flamebait-tag imho wel van toepassing, zulk bot en lomp gedrag zie je toch niet zo heel vaak meer op de FP.

Voor nr. 2 en 3 is een flamebait-tag imho wel van toepassing, zulk bot en lomp gedrag zie je toch niet zo heel vaak meer op de FP.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Vooral de tweede maakt aanspraak op een flamebait-tag:
En dat troll en flamebait door elkaar gehaald worden, well, niets nieuws onder de zon
Als dat niet op de man spelen is... De anderen vallen tot op zekere hoogte in de categorie troll: in een draad over een emulator alle emulatoren afserveren dient wat mij betreft geen andere doel dan provoceren. De crosspost draagt daar nog aan bij: zijn reaktie gaat duidelijk niet over het besproken product, anders had 'ie niet 'ontopic' kunnen crossposten.Kwestie van goed lezen dus.
Vandaar dat je waarschijnlijk ook het verschil niet ziet tussen een emulator en een echte MSX.
En dat troll en flamebait door elkaar gehaald worden, well, niets nieuws onder de zon
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.