Ik heb een MySQL-tabel met mensen+gegevens en een lijst met bestanden die tot één bestand van ongeveer 140 pagina's moet worden verwerkt. Is er een mogelijkheid dit in Microsoft Word te doen, of moet ik handmatig gaan zitten copy pasten? Ik ben dergelijke functionaliteit niet in Word tegengekomen namelijk.
Connectie maken en dan samenvoeging doen?
Waar staat 'Connect' dan in 't menu?roberts schreef op maandag 20 juni 2005 @ 20:57:
Connectie maken en dan samenvoeging doen?
Iets vollediger reactie dan roberts : MyODBC installeren, dan via odbc connectie een mailmerge gaan doen???
Daar heb ik wat aanGomez12 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 21:00:
Iets vollediger reactie dan roberts : MyODBC installeren, dan via odbc connectie een mailmerge gaan doen???
Wellicht dat het in Access nog makkelijker gaat dan in Word, als je alleen een lijst wilt maken.
De MyODBC heb je dan nog wel nodig. Tenzij je via phpMyAdmin een dump kan maken naar xls, csv of txt
De MyODBC heb je dan nog wel nodig. Tenzij je via phpMyAdmin een dump kan maken naar xls, csv of txt
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Pagina: 1