Rode ogen verwijderen na printen

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:16

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Topicstarter
Ik heb gezocht in de search naar dit onderwerp, maar waarschijnlijk zoek ik niet helemaal goed. Ik vind namelijk wel topics over het verwijderen van rode ogen in Photoshop e.d. maar niet over het verwijderen van rode ogen als de foto's al ontwikkeld/geprint zijn.

Ik heb van mijn vriendin een foto van ons gekregen die ik natuurlijk graag wil gaan ophangen, het nadeel is dat mijn ogen op die foto zo bloedrood zijn dat het niet prettig is om naar te kijken. Ik zou dus graag weten hoe ik deze nu het beste zou kunnen verwijderen of minder zichtbaar maken.

Ik heb zelf gedacht aan een zwart stift oid, maar ik ben bang dat ik hiermee verkeerde kleurstellingen krijg in de foto.

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:42

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Van Hama heb je wel van die retoucheer inkt. Dat werkt best OK, als je een beetje voorzichtig aan de slag gaat. Volgens mij hebben ze dat voor kleur ook, maar voor zw/w in ieder geval.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Verwijderd

dus je bedoelt gewone "afgedrukte" foto's? denk buiten ze inscannen en het rood verwijderen met ps of een stiftje gebruiken er niet veel opzit... Maar ja daar zal je zelf ook al aan gedacht hebben, maar ik zie niet veel anders

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:54

Sabbi

je denkt aan mij.

Vroegah verkochten ze bij fotowinkels speciale 'rode-ogen' stift om de rode oogjes mee te retoucheren, misschien ff vragen bij de betere winkel.

edit>een korte zoektocht op google leert mij dat ze nog steeds bestaan :)

[ Voor 25% gewijzigd door Sabbi op 20-06-2005 19:41 ]

Verwijderd

Hillie schreef op maandag 20 juni 2005 @ 19:12:
Van Hama heb je wel van die retoucheer inkt. Dat werkt best OK, als je een beetje voorzichtig aan de slag gaat. Volgens mij hebben ze dat voor kleur ook, maar voor zw/w in ieder geval.
rode ogen op een Zw/W? of bedoel je de licht inval?

Verwijderd

Hillie schreef op maandag 20 juni 2005 @ 19:12:
Briljant :X

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:40

BaRF

bijna kerst

er zijn idd rode-ogen pennen. dit zijn feitelijk stiften die groen tekenen op de rode ogen = zwart :)

ps op zwart wit kan het ook ergerlijk zijn hoor, dan krijg je hele witte oogjes :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Pagina: 1