Toon posts:

alle iso's corrupt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een aantal iso bestanden en die heb ik gemount met alcohol120% en ook geprobeerd met deamontools versie 3.47

Heb nu 2 iso's geprobeerd en die geven allemaal errors tijdens het installeren, allemaal een read errors.
Het gekke is dat ik 1 van de iso's al eerder zonder problemen op dezelfde pc heb gebruikt.

Heb al de starforce drivers verwijdert.

wat kan hier het probleem van zijn?, dat al mijn iso bestanden gecorrupteerd raken?

bvd

/// Heb de search gebruikt maar kon het probleem wat ik heb niet vinden

specs

3200+ amdxp
2*160gb wd harde schijf
2*twinmoss 512mb pc3200
windows XP SP2
Asus a7n8x-x

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2005 18:39 ]

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-08 19:49

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Kunnen diverse dingen zijn.. Test je geheugen eens (met bijv. memtest) en test dan ook je harddisk (tooltje hiervoor is meestal te vinden op de site van fabrikant).

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Verwijderd

Topicstarter
heeft met unrarren precies dezelfde kuren :(

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Geheugen testen, HDD's testen, desnoods processor testen. Controleer ook eens hoe warm alles wordt, best kans zo met dit warme weer, dat je PC e.e.a. niet meer kan bijbenen qua koeling, en af en toe een steekje laat vallen...

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-08 21:34
[mierenneukmodus]je zegt dat je alle starforce drivers er af hebt gehaald , de conclusie die je hieruit kan trekken is dat je een spel of illegaal hebt gedowload (aangezien starforce een zeer goedej beveiliging is tegen kopieren) , of hebt geript, volgens mij zijn dit soort topics niet gewenst op tweakers [/mierenneukmodus]

probeer m gewoon opnieuw te downloaden ;)

"Stilte, een gat in het geluid...."

Verwijderd

Topicstarter
Asus probe heeft 43C aan, cpu ook al op veel lagere snelheid geprobeerd, ook geen effect
Nu ook de laatste nforce driver erop geen resultaat, dan maar eff het mem testen.

Nog even als reactie op dat nogmaals downloaden, op me andere pc kan ik het wel gewoon unrarren

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2005 19:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
het was inderdaad het geheugen (dom zelf niet aan gedacht)

dacht zelf dat het iets met windows update te maken had

bedankt voor de info
Pagina: 1