Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Sophos]Ervaringen met nieuwe versie

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 17:06
Hallo allemaal, bij ons op het bedrijf gebruiken we al een paar jaar tot volle tevredenheid Sophos anti-virus. Alleen heeft Sophos een nieuwe versie uitgebracht van hun pakket.
En wij zijn nogal ontevreden over dit nieuwe pakket, het gebruikt behoorlijk wat geheugen, op sommige van onze computers is het nogal traag etc.
Dus ik vraag me af wat de ervaringen van anderen hier zijn met de nieuwe Sophos versie. Het gaat hier om versie 5.0.3 voor XP/2003/2000.

Hail to the king baby!

• urk_forever
Niemand dier ervaring heeft met de nieuwe versie van Sophos?

Hail to the king baby!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

yup, draait hier al een tijdje..
Zelf heb ik nu een aparte sophos instance aangemaakt op onze webserver en kunnen onze werknemers nu ook via http bij ons updaten.
Ook gebruiken we het intern aangezien we 40 vestigingen hebben die allemaal aangesloten zijn op epacity. Ze downloaden nu een pre configured install van onze website, die doet een unattended en stelt de hele update policy's en scan policy's in.
Werkt perfect en ben er erg tevreden over.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• urk_forever
m0nk schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 09:51:
yup, draait hier al een tijdje..
Zelf heb ik nu een aparte sophos instance aangemaakt op onze webserver en kunnen onze werknemers nu ook via http bij ons updaten.
Ook gebruiken we het intern aangezien we 40 vestigingen hebben die allemaal aangesloten zijn op epacity. Ze downloaden nu een pre configured install van onze website, die doet een unattended en stelt de hele update policy's en scan policy's in.
Werkt perfect en ben er erg tevreden over.
Geen klachten over het geheugengebruik/processorgebruik?

Hail to the king baby!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Dit past prima in [rml][ Virusscanners] discussietopic deel 2[/rml]. Een ervaringen draadje over iedere virusscanner apart is een beetje overkill. ;)

Signature

Dit topic is gesloten.