Toon posts:

[MDAIII] boxen aansluiten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende. Ik vraag me af of het mogelijk is om op mijn MDAIII normale boxen aan te sluiten. Ik weet dat de plug smaller is dan de plug van normale boxen. Ik wil namelijk op vakantie, in mijn hotelkamer muziek luistern op normale boxen.

Ten eerste, kan je boxen kopen met een smalle plug die in de MDAIII past.

Ten tweede, kan je de draden van boxen met een normale plug en een smalle plug aan elkaar vastmaken?

Verwijderd

Topicstarter
Weet niemand een antwoord, of heb ik het gewoon een beetje raar uitgelegd?

Voor alle duidelijkheid, mijn vraag is dus eignelijk als volgt: Is het mogelijk om boxen aan je MDA III aan te sluiten?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:13

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik ken die MDAIII helemaal niet, maar ik heb wel een paar dingentjes voor je:

1) Als je een topic binnen 24 uur kickt vinden we dat hier niet leuk :(
2) Heb je zelf al gezocht hoe je dat eventueel zou kunnen doen :?
Zie voor beide ook Algemene gedragsregels (Netiquette) :)

3) Ik weet niet hoe je soldeerskills zijn, maar plugjes en draad kun je wel bij iedere vakhandel kopen. Dan kun je het testen. Werkt het: prima, werkt het niet: kom dan nog eens vragen.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Ja dat kan, die smalle aansluiting is gewoon een 2,5mm aansluiting terwijl een 'normale' aansluiting 3,5 mm is. Je kan een tussenstukje kopen: http://www.pdashop.nl/product/12393/16506/35
Kost 19 euro. Voor 3 euro (hoogstens) kan je zelf 1 solderen maar daar moet je dan wel een beetje een stevige hand voor hebben want die 2,5 mm plugjes zijn erg klein.