Toon posts:

Afbeelding Credit Card?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind het erg jammer dat afbeeldingen soms een beetje vreemd naast de tekst staan. Deze is wel de ergste van deze maand:

Er worden Credit Card nummers gesloten bij Master Card. Wat is heet eerste wat opvalt voordat je nog niet 1 letter hebt gelezen? VISA-logo! http://www.tweakers.net/nieuws/37718 8)7

Ik vind dit niet echt netjes, en ik geloof ook niet dat een bedrijf als Visa dit zal waarderen.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:53

crisp

Devver

Pixelated

Als je het artikel leest dan zal je zien dat het niet alleen om MasterCard creditkaarten gaat, dus echt vreemd is het nou ook weer niet ;)

Intentionally left blank

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Sterker nog, de helft van de 40 miljoen creditcards zijn van Visa en 'slechts' 14 van MasterCard. Echter, MasterCard heeft het bericht naar buiten gebracht waardoor het misschien vreemd overkomt, maar zeker niet is.

• tek2reality
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-08-2025
Correctie:

In totaal zijn de persoonsgegevens van twintig miljoen bezitters van een Mastercard en van 13,9 miljoen eigenaren van een Visa-kaart ontvreemd. Mastercard en Visa zijn de grootste creditcardmaatschappijen ter wereld. De overige ruim zes miljoen kaarten zijn van bezitters van American Express- en Discover-kaarten.