Toon posts:

[2000] Sysprep met HP vl400 en HP vl420sf

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
We hebben een sysprep image voor HP vl400 systemen. Nu worden alle vl 400 systemen vervangen voor HP vl420sf systemen. Nu heb ik al geprobeerd het image op een nieuw systeem te installeren maar dit werkt niet.

Ik krijg dan een blue screen : Inaccesible boot device

Heeft iemand ervaring met het migreren van deze twee machines ? of een andere tip ?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik dacht dat je net zoals met traditionelere images als Ghost ook met riprep de hardware enigszins moest laten overeenkomen. Kan je niet beter een nieuwe 'image' maken?

Verwijderd

Topicstarter
nee dit is op 22 lokaties, waar ze allemaal naar nieuwe systemen overgaan.
Dan moet ik overal een nieuw image maken, omdat elke lokatie andere software heeft met dezelfde hardware.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
De meest stabiele oplossing lijkt mij toch om wel een nieuwe image te maken omdat de hardware toch wel enigzins verschilt. In ieder geval zal je waarschijnlijk de image aan moeten passen en drivers toe moeten voegen voor je nieuwe hardware :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:24:
nee dit is op 22 lokaties, waar ze allemaal naar nieuwe systemen overgaan.
Dan moet ik overal een nieuw image maken, omdat elke lokatie andere software heeft met dezelfde hardware.
Is het dan niet verstandiger om hier in een keer een wat schaalbare oplossing voor te bedenken?

Kan je bv. niet beter een unattended install draaien en dan met GPO's de juiste software pushen? :)