Win10 Pro x64, I7-3770, Z77A-GD65, 16GB G.Skill, SSD 850-256, GTX970
Volgens mij gaat het om een ati 9700, of niet? 64 MB is voor de meeste applicaties meer dan genoeg. Ik draai Doom3 op een redelijke resolutie vloeiend met mijn x600 kaart (vergelijkbaar met 9700). Je kunt het VRAM in principe niet uitbreiden, omdat de grafische chip met mem. op het moederbord gebakken zit.
Als ik me niet vergis bestaat er geen athlon mobile 64 met 1MB L2, dit is dus ook uitgesloten.
Persoonlijk ben ik voor de 32 bits processor gegaan omdat het volgens mij op dit moment, en in de nabije toekomst nog weinig tot geen voordeel oplevert om een 64 bits proc te nemen. Er zijn immers nog nauwelijk applicaties voor. Drivers blijven hier en daar ook achterwege...
Wat betreft de beeldschermkwaliteit, hier verschillende meningen over. Persoonlijk vind ik de A4 niet slecht, maar ik raad je aan hem ergens te bekijken (mycom ofzo). Het blijft subjectief gegeven...
Als ik me niet vergis bestaat er geen athlon mobile 64 met 1MB L2, dit is dus ook uitgesloten.
Persoonlijk ben ik voor de 32 bits processor gegaan omdat het volgens mij op dit moment, en in de nabije toekomst nog weinig tot geen voordeel oplevert om een 64 bits proc te nemen. Er zijn immers nog nauwelijk applicaties voor. Drivers blijven hier en daar ook achterwege...
Wat betreft de beeldschermkwaliteit, hier verschillende meningen over. Persoonlijk vind ik de A4 niet slecht, maar ik raad je aan hem ergens te bekijken (mycom ofzo). Het blijft subjectief gegeven...
[ Voor 3% gewijzigd door -OPTICAL- op 20-06-2005 14:40 ]
Ja, er zit een Ati 9700 in.
Ik vroeg het me af of er geen 256MB VRAM in kon daar er notebooks bestaan met zoveel VRAM.
Verder lijkt het me onzin om geen 64bits versie te kopen omdat er geen drivers zijn.
Die krijg je er toch bij als je de notebook koopt, toch???
Of gaan ze er van uit dat je voorlopig met XP32 en 32bit drivers gaat werken???
Wat de applicaties betreft; Far Cry (één van mijn favoriete spellen) draait al op 64 bit!!
Steeds meer applicaties zullen in de toekomst op 64 bit gaan draaien.
Ik weet nog goed hoe mijn 486/sx25 met windows 3.x bij de vuilnis kon zetten!
Ik had er destijds (1993) 2400 gulden voor betaald! (opgelicht dat wel)
Nu zitten we weer bij zo'n overgang naar een nieuwe windows versie.
Geen haar die er aan denkt een 32 bits computer te kopen!!!
Ik vroeg het me af of er geen 256MB VRAM in kon daar er notebooks bestaan met zoveel VRAM.
Verder lijkt het me onzin om geen 64bits versie te kopen omdat er geen drivers zijn.
Wat de applicaties betreft; Far Cry (één van mijn favoriete spellen) draait al op 64 bit!!
Ik weet nog goed hoe mijn 486/sx25 met windows 3.x bij de vuilnis kon zetten!
Ik had er destijds (1993) 2400 gulden voor betaald! (opgelicht dat wel)
Nu zitten we weer bij zo'n overgang naar een nieuwe windows versie.
Geen haar die er aan denkt een 32 bits computer te kopen!!!
Win10 Pro x64, I7-3770, Z77A-GD65, 16GB G.Skill, SSD 850-256, GTX970
Ik heb deze notebook vandaag besteld. Ik zal hem waarschijnlijk volgende week ophalen, dan zal ik mijn ervaringen posten.
Nee dus, zoals ik al zei, het zit op het moederbord gebakken.olie schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 11:00:
Ja, er zit een Ati 9700 in.
Dat zei ik dus ook nietolie schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 11:00:
Absoluut waar, draait trouwens ook lekker op 32 bit. Snap je waar ik naar toe wil?olie schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 11:00:
Van de andere kant geef ik je absoluut geen ongelijk in het feit dat je met je tijd mee wilt. Ik denk alleen dat de implementatie van het 64 bits systeem niet als donderslag bij heldere hemel zal gebeuren. In ieder geval niet binnen de economische levensduur van een notebook.
[ Voor 12% gewijzigd door -OPTICAL- op 21-06-2005 19:45 ]