Toon posts:

[Entourage::Mac Email-client] Keychain probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn email Client "Entourage" bij het bewerken van een emailaccount.

Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/mac/library/how_to_articles/images/en_mailaccount1.gif

Je ziet hier de optie "Save password in my MAC OS key chain"
Ik krijg nu steeds een melding dat ik een code moet ingeven voor de keychain en ook als de optie uitgevinkt is.

Hij blijft nu steeds vragen om een code, en kan dus met geen mogelijkheid de instellingen van mijn mailaccount wijzigen. Ik heb zelf al wat forums nagelopen met mensen die hetzelfde probleem hebben maar ze kregen er geen duidelijke oplossingen voor. Ook op de site van het product kwam ik niks tegen.

Hopelijk kan iemand mij hier mee helpen.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Apple topics mogen in APL :)

SA > APL

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

De keychain van Mac OS is een centrale plek waar applicaties hun passwords kunnen storen.

Standaard is het zo dat je een applicatie expliciet toegang moet geven tot die keychain, door je login password op te geven. Is dat de code die je bedoelt?

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat is de code die ik bedoel, maar hij blijft er nu maar om vragen en eigenlijk geen idee wat die code is. Weet iemand toevallig een goede gratis email client voor de MAC?

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

mail? zit standaard in osX
Entourage werkt namelijk toch alleen als je ook een eXchange server hebt draaien? ... ik denk dattie daarom je instellingen misschien niet wil opslaan?

[ Voor 78% gewijzigd door franssie op 21-06-2005 12:04 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar