Toon posts:

bleutooth toetsenbord en muis

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
een paar maanden terug een laptop gekocht met bluetoot erin. Nou leek het me wel interessant om een muis en toetsenbord met bluetooth aan te schaffen. Het enigste wat ik kan vinden zijn modellen uit 2003. Zijn er de laatste jaren geen nieuwe producten op de markt verschenen. Dinovo reken ik niet mee, want die vind ik belachelijk duur. Mijn budget ligt rond de 100 euro.
Wat nog wel een mogelijkheid is, is mischien een setje van microsoft, maar bij reviews lees ik dat je beslist de bijgeleverde bluetooth stick moet gebruiken. Weet iemand of dit al is opgelost.

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:05

breinonline

Are you afraid to be known?

Vroeger werkte de MS BT setjes allen met de MS ontvanger inderdaad. Aangezien je zelf al aangeeft dat er sinds 2003 eigenlijk nauwelijks nieuwe modellen zijn uitgekomen, zal dat nog wel zo zijn. De ontvanger werk ook niet met je BT telefoon bijvoorbeeld. De Logitech ontvangers zijn universeel en daar heb ik ook geen echte klachten over gezien.

BT is nog steeds niet populair en de fabrikanten lijken nog steeds de kat uit de boom te kijken. Te lastig voor de gewone consument en duurder dan 'gewoon' draadloos, voorlopig zal je nog niet veel nieuwe modellen zien ook.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Morphine
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-01 20:38
Weet je wel zeker dat je dat wilt.. heb nu een klein beetje ervaring met bluetooth en het is altijd gezijk geweest... de samenwerking met de software gaat altijd lastig..