Ik heb 2 pc's en 1 internetaansluiting via de kabel (dmv ethernetkaart). Kan ik mijn 2e pc ook op die kabel krijgen en zo ja hoe? Doel is dus dat beide tegelijkertijd kunnen internetten.
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
Less = more
Waar stel ik dat dan in?Op vrijdag 12 januari 2001 15:52 schreef Jamal het volgende:
Je kan het doen mbv Delen Internet verbinding. [Moet je wel Windows 98 hebben.
Werkt als een trein. Ik wilde eerst een Linux router in elkaar douwen, maar dit werkt ook uitstekend.
Melding: Geen onderwerpen gevonden.Op vrijdag 12 januari 2001 16:17 schreef achappey het volgende:
zeg het niet vaak maar: rtfm! zoek maar eens in de windows help naar ics
Hoe kom je er achter of dat het geval isOp vrijdag 12 januari 2001 15:56 schreef LLagerwerf het volgende:
Het mag natuurlijk niet te zien zijn voor de kabelmaatschapij!!
Verwijderd
huh? is die nog te koop dan?Op zaterdag 13 januari 2001 04:33 schreef DrDre het volgende:
Ik heb het intussen gevonden. Moet Windows 98 Second Edition hebben. Morgen ff kopen.
Allen bedankt.
Verwijderd
Verwijderd
Daar ben ik een tijdje mee bezig geweest, maar dat Internet-delen onder Windows 98SE is wel zo makkelijkMaar als je niet wilt dat de jongens van de kabel je betrappen, kan je beter een Linux-Gateway bouwen. Is trouwens een stuk safer ook dan die Windows troep.
Less = more
? weet jij wat.
Op zondag 25 februari 2001 15:50 schreef wasigh het volgende:
Bij @home mag je toch meerdere computers op internet zetten? Je krijgt daar iig 4 Ip-addressen.
? weet jij wat.