Toon posts:

Netwerk tool

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een tool wat lijkt op VPN. Het is de bedoeling dat een vriend van mij gewoon vanuit zijn huis in mijn netwerk kan inloggen (oid) en dat ik gewoon in zijn netwerk shares kan.

Ik heb een router staan en geen server oid (daarom ook geen VPN).

Uiteraard heb ik zelf ook al gezocht op google, maa rk dnek zomaar op de verkeerde woorden. Dus als iemand me ermee zou kunnen helpen zou dat wel relax zijn.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Als het je puur om bestandsdelen gaat kun je beter een (gratis) FTP Server draaien. Dat is stukken makkelijker te configureren en draaiend te houden en debuggen. Hoewel VPN natuurlijk wel mooier is ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 13:11:Ik heb een router staan en geen server oid (daarom ook geen VPN).
Kun je niet gewoon elke keer opnieuw verbinden. Google geeft in ieder geval duidelijke resultaten: de eerste 2 links moet je hebben (server + client). In die beschrijvingen staat zelfs wat je op je router in moet stellen.

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Hamachi.
Simpel, werkt goed, gratis, werkt dwars door routers en firewalls heen.

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Verwijderd

Topicstarter
zwippie schreef op maandag 20 juni 2005 @ 13:21:
Hamachi.
Simpel, werkt goed, gratis, werkt dwars door routers en firewalls heen.
\
Thanks is gelukt