[GTA SA] Na saven of hoofdmenu blijft 1 geluid hangen

Pagina: 1
Acties:

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12 19:02
Ik heb een sb live 2 en een heel irritant probleem binnen GTA SA

Als ik naar het hoofdmenu ga dmv esc om te saven/loaden of de map te bekijken dan gebeurd zeer regelmatig iets irritants als ik terug ingame ga :
1 soort geluid (vaak de motor van je auto) wordt steeds en steeds maar weer afgespeeld op een geluidsniveau wat 10x zo hoog als normaal ligt.

heb verder geen crashes/haperingen, alles draait perfect. Maar wordt hier zo langzamerhand gek van...

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Wat heb je zelf al allemaal geprobeert :?
Spelen met de geluidsinstellingen en andere drivers proberen ligt erg voor de hand. Heb je dat al gedaan?

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-12 12:20

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

Renkie schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:54:
Ik heb een sb live 2 en een heel irritant probleem binnen GTA SA

Als ik naar het hoofdmenu ga dmv esc om te saven/loaden of de map te bekijken dan gebeurd zeer regelmatig iets irritants als ik terug ingame ga :
1 soort geluid (vaak de motor van je auto) wordt steeds en steeds maar weer afgespeeld op een geluidsniveau wat 10x zo hoog als normaal ligt.

heb verder geen crashes/haperingen, alles draait perfect. Maar wordt hier zo langzamerhand gek van...
Ik heb dit ook gehad. Het geluid werd bij mij zachter na een eindje rijden, alsof er ergens een hoge brom in de wereld zat. Ik heb gisteren nieuwe drivers gedownload van Creative via die AutoUpdate van Creative op de website en hiermee is het euvel opgelost bij mij. Ik heb overigens een Audigy 2 ZS, maar het lijkt me hetzelfde probleem als ik had.

[ Voor 4% gewijzigd door Ozzy op 20-06-2005 15:24 ]

O dag schoonheid, dag schoonheid, dag schoonheid, dag, dag!

• Renkie
Ozzy schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:23:
[...]

Ik heb dit ook gehad. Het geluid werd bij mij zachter na een eindje rijden, alsof er ergens een hoge brom in de wereld zat. Ik heb gisteren nieuwe drivers gedownload van Creative via die AutoUpdate van Creative op de website en hiermee is het euvel opgelost bij mij. Ik heb overigens een Audigy 2 ZS, maar het lijkt me hetzelfde probleem als ik had.
Exact !

Ik zou zweren dat ik de nieuwste drivers had, ben geen fan van de autoupdate..

Maar dit is iig mijn probleem : kun je even aangeven welke versie je drivers zijn?

• Renkie
ok, dit lijkt het te hebben opgelost.. MAAR :

- Mijn geluid is nu VEEL doffer / monder mooi
- Ik moest hardware accel. aanpassen binnen dxdiag om in gta geluid te krijgen......

Had jij dit ook? Wat vind jij verder vd driver?

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-12 12:20

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

Ik heb verder niets aangepast in dxdiag, staat nog op Full Acceleration. Ik hoor ook verder geen verschil tussen ervoor en erna, alleen die brom is bij mij weggegaan en weggebleven.

Mijn driver is nu versie 5.12.2.444 van 18-10-2004. Ook al vrij oud dus, maar het heeft mij in ieder geval geholpen. Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat ik daarvoor voor versie had. Ik denk de drivers die werden meegeleverd.

[ Voor 16% gewijzigd door Ozzy op 20-06-2005 23:01 ]

O dag schoonheid, dag schoonheid, dag schoonheid, dag, dag!

• Renkie
Ah kijk, dan zit het em daarin. Ik heb de nieuwste van 2005 gepakt

Bedankt !
Pagina: 1