Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Frequently Asked Questions DOC (laatste update 2-06-03)
Hier zul je vast meer vinden, en in dat subforum ook. Lees dit goed door voor je er aan begint, want zo te horen snap je er nu helemaal niets van. Lees je eerst in, kijk daarna verder!
Hier zul je vast meer vinden, en in dat subforum ook. Lees dit goed door voor je er aan begint, want zo te horen snap je er nu helemaal niets van. Lees je eerst in, kijk daarna verder!
Rail Away!
Verwijderd
overklokken is gewoon een kwestie van goede koeling en geluk 
waar ik naar op zoek ben is een test over koelers (voor s939) want die heb ik nog niet kunnen vinden?
waar ik naar op zoek ben is een test over koelers (voor s939) want die heb ik nog niet kunnen vinden?
Verwijderd
Dit soort vragen kunnen in principe gewoon opgezocht worden, zie Mad Marty. Post je ze dan tóch, doe het dan in ieder geval in het juiste forum, DOC dus, niet PMG
Verdiep je je eens in de overclocking basics zoals je ze in de FAQ van Die-Hard Overclocking & Cooling kunt teruglezen, dan praten we wel weer verder 
Dit topic gaat dan ook dicht wegens gebrek aan inzet en inzicht, anders dan we in de [faq]Registratievoorwaarden[/] van jou vragen
Neem deze gelijk ook eens aandachtig door. Zodoende kun je jezelf een beter beeld vormen van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten
Dit topic gaat dan ook dicht wegens gebrek aan inzet en inzicht, anders dan we in de [faq]Registratievoorwaarden[/] van jou vragen
[ Voor 32% gewijzigd door BalusC op 20-06-2005 15:17 ]
Dit topic is gesloten.
![]()