Ik heb een HP Compaq DC7100 sff, met alle drivers er ook bij, maar zowel de graphics driver werkt niet, als de netwerk driver.
Audio werkt wel.
Ik heb de laatste drivers gedownload van de HP site, wat betreft de netwerk heb je daar de keuze uit Broadcom en Intel drivers, en voor de graphics heb je de keuze uit nvidea en Intel drivers.
Ik heb alles geprobeerd.
Vreemde is, zowel de Intel netwerk driver als de Intel graphics driver worden naar eigen zeggen succesvol geinstalleerd.
De graphics driver wordt ook aangegeven in de hardware device manager lijst, maar ik blijf maar 16 kleuren zien, ook al stel ik hem in op de hoogste kleuren.
De netwerk drivers werken al helemaal niet. Wat ik ook doe, ik blijf een geel uitroepteken houden.
Ik heb het ook al op een andere Compaq dc7100 geprobeerd, precies hetzelfde.
Ik gebruik gewoon de interne kaarten.
Wie kan mij een stapje verder helpen?
Het is voor mijn ouders, en die willen graag foto's kijken en internetten.
Audio werkt wel.
Ik heb de laatste drivers gedownload van de HP site, wat betreft de netwerk heb je daar de keuze uit Broadcom en Intel drivers, en voor de graphics heb je de keuze uit nvidea en Intel drivers.
Ik heb alles geprobeerd.
Vreemde is, zowel de Intel netwerk driver als de Intel graphics driver worden naar eigen zeggen succesvol geinstalleerd.
De graphics driver wordt ook aangegeven in de hardware device manager lijst, maar ik blijf maar 16 kleuren zien, ook al stel ik hem in op de hoogste kleuren.
De netwerk drivers werken al helemaal niet. Wat ik ook doe, ik blijf een geel uitroepteken houden.
Ik heb het ook al op een andere Compaq dc7100 geprobeerd, precies hetzelfde.
Ik gebruik gewoon de interne kaarten.
Wie kan mij een stapje verder helpen?
Het is voor mijn ouders, en die willen graag foto's kijken en internetten.