[Outlook 2k3] PST bestand beschadigd

Pagina: 1
Acties:

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-07 15:02

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Topicstarter
Het volgende probleem, toen er vanochtend op een werkplek iemand zijn outlook starte kreeg deze de volgende melding "kan de set mappen niet openen", raadpleeg uw beheerder".

Het volgende heb ik geprobeerd:
- De pst file uit de map gehaald, dan start outlook uiteraard door en geprobeerd te importeren, helaas werkte dit ook niet, kreeg dezelfde melding, er werd wel verwezen naar scanpst.exe
- scanpst.exe geopend en de pst file toegewezen, er werd wel wat gerepareerd, maar een heel klein gedeelte.
- Easy Recovery geprobeerd, deze geeft ongeveer hetzelfde resultaat als scanpst.

Heb een groot aantal topics doorgelezen, maar nog niet echt een oplossing kunnen vinden

De PST file lijkt nog wel zijn orginele grootte te hebben ongeveer 300mb. Nu heb ik wel een backup, maar deze staat op tape, welke ik niet zelf kan uitlezen. Dus als iemand een oplossing heeft graag.

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Freddy_Fish schreef op maandag 20 juni 2005 @ 11:26:
Nu heb ik wel een backup, maar deze staat op tape, welke ik niet zelf kan uitlezen. Dus als iemand een oplossing heeft graag.
Ik zou gewoon die backup van tape gebruiken (wat is het probleem daarmee eigenlijk :? ). Een corrupte PST reparen levert toch bijna altijd verlies van data (mailtjes) op.

• Freddy_Fish

Freddy_Fish

Topicstarter
/downtime/ schreef op maandag 20 juni 2005 @ 11:29:
[...]

Ik zou gewoon die backup van tape gebruiken (wat is het probleem daarmee eigenlijk :? ). Een corrupte PST reparen levert toch bijna altijd verlies van data (mailtjes) op.
Server word extern beheerd, is linux waar ik zelf bar weinig vanaf weet. Oftwel kost geld als ik dat moet laten doen, dus als t gratis kan heb ik dat liever.

• TNT78
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

TNT78

De goeroe

Als je scan PST al gebruikt hebt houd het helaas op en zou je idd via een backup je spullen terug moeten krijgen.

Mous XP

• Freddy_Fish

Freddy_Fish

Topicstarter
Hmmz ging toch makkelijker dan gedacht, dacht dat ik het bandje zou moeten opsturen. Kon gewoon de tape van vrijdag erin stoppen, en kon hij hem via vpn uitlezen, helaas geen oplossing voor het probleem, maar wel voor die van mij :).