Nou, heb al tig mailtjes gestuurd naar HP maar nog steeds geen reactie gehad op een 'simpele' vraag ... vandaar mijn wending tot de GOT forum 
Er zijn vast wel tweakers die ook een HP 3030 all-in-one hebben staan.
Mijn vraag is dat wanneer je een fax verstuurd of wat gaat printen, er altijd een log bijgehouden wordt wanneer deze is gefaxed/geprint.
Als je vanaf je pc een fax stuurt kan je tevens de verzonden document weer 'bekijken'
Graag zou ik willen weten hoe ik dit kan verwijderne , dus dat je bijvoorbeeld alleen de tijdstip kan zien en niet het document opnieuw op kan vragen.
Is dit mogelijk ? of bestaat er ook de mogelijkheid om de hele fax log te wissen /??
Ben de menu al helemaal afgegaan, maar nog geen oplossing gevonden
Bij voorbaat dank !
Er zijn vast wel tweakers die ook een HP 3030 all-in-one hebben staan.
Mijn vraag is dat wanneer je een fax verstuurd of wat gaat printen, er altijd een log bijgehouden wordt wanneer deze is gefaxed/geprint.
Als je vanaf je pc een fax stuurt kan je tevens de verzonden document weer 'bekijken'
Graag zou ik willen weten hoe ik dit kan verwijderne , dus dat je bijvoorbeeld alleen de tijdstip kan zien en niet het document opnieuw op kan vragen.
Is dit mogelijk ? of bestaat er ook de mogelijkheid om de hele fax log te wissen /??
Ben de menu al helemaal afgegaan, maar nog geen oplossing gevonden
Bij voorbaat dank !