probleempje

Pagina: 1
Acties:

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Ik zit hier met een oude PC (pentium 166)

als ik 'm aanzet dan gaan de lampjes voorop de computer branden, het toetsenbord geeft ook heel even een signaaltje maar hij gaat niet aan :(
hij geeft geen signaal aan de monitor en ik hoor de HD ook niet echt iets doen....

Wat zou er kapot zijn (of een-of-ander kabeltje dat niet goed zit of zo) :?

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Kan van alles zijn, HD stuk, Bios kapot ?? Van alles, meer specs pleazzzz....

• Marv
Sja... ik heb de HD en een tape streamer eruit gehaald.
De HD heb ik op een andere computer gebackupped en geformat... daarna weer aangesloten.... tape streamer blijft eruit... cdrom is even eruit geweest om de tape streamer eruit te kunnen krijgen... misschien iets van een ide kabel niet goed?
Dan zou ie toch wel beeld moeten geven? of zit dat bij die oude computers niet zo? :)
ik merkte net ook dat de cooling op de processor aanloopt en waarschijnlijk vaker ook gewoon niet gedraaid heeft..... ik ga nu eerst even met die ide kabels kloten... :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Marv
ik heb zelf het idee dat het aan de processor ligt... de cd-rom kan ook niet open als ik 'm aanzet....