Ik krijg morgen 2 dimmetjes voor mijn acer aspire 5024. Dus ik had vandaag de laptop open gemaakt om eens te kijken hoe het allemaal in elkaar steekt. Na 3 schroefjes los te hebben gemaakt zag ik de huidge memory slots inclusief dimmetjes al 'liggen'. Zoals in laptops gebruikelijk is liggen de slotjes en staan ze niet zoals in een desktop. Nu heb ik al meerdere malen mijn memory uit mijn desktop gehaalt en weer terug gezet, enkel bij een laptop is het allemaal een stuk 'teerder' merk ik. De huidge dimmetjes zitten nogal vast kan ik deze gewoon los trekken met redelijk wat kracht? of breek ik ze dan ?
... Ik hoop dat een "ervaren tweaker" ,iemand die het al eerder heeft gedaan, mij een beetje op weg kan helpen, ik wil de boel namelijk niet slopen.
Uiteraard heb ik wat quieries in google en de got search gevoerd, maar helaas geen bruikbaar resultaat.

... Ik hoop dat een "ervaren tweaker" ,iemand die het al eerder heeft gedaan, mij een beetje op weg kan helpen, ik wil de boel namelijk niet slopen.
Uiteraard heb ik wat quieries in google en de got search gevoerd, maar helaas geen bruikbaar resultaat.
[ Voor 10% gewijzigd door BlowFish op 20-06-2005 02:00 ]