Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Forumbreedte

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb last dat bij sommige topics de helft wegvalt aande rechterkant als er een tabel is gebruikt.
Dit bedoel ik:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/leonvanderbeek/kazaa/forum.JPG

Hoe kan ik dit veranderen? Het is niet bij alle topics zo met een tabel.

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Je bedoelt deze FAQ? Daar kun je weinig aan doen, de post is bewust zo breed gemaakt. Zal wel iet met het oude forum layout te maken hebben.

Edit: Hmm, ik zie dat er bij jou rechts afgekapt wordt. Heb je al F5 of CTRL-F5 geprobeerd. Je zou ook nog de browser cache kunnen clearen.

[ Voor 25% gewijzigd door JoetjeF op 20-06-2005 00:16 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

Dat zijn ws wat oudere topics uit de tijd van onze oude layout die iets breder was. Als het om belangwekkende topics gaat dan zou je hier even een link naar het topic kunnen posten zodat we die misschien wat kunnen 'fatsoeneren'.
Overigens speelt dit probleem over het algemeen alleen in IE; in andere browsers is de tekst (overflow) wel gewoon zichtbaar, maar door de brakke CSS-ondersteuning van IE is er voor die browser niet echt een goede alternatieve oplossing.

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Werkt maxton wel goed?
En waarom is dat veranderd die forumbreedte? Ik heb zeeën van ruimte aan de rechterkant. Dan is alles weer opgelost.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2005 01:12 ]

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 01:10:
Werkt maxton wel goed?
En waarom is dat veranderd die forumbreedte? Ik heb zeeën van ruimte aan de rechterkant. Dan is alles weer opgelost.
Maxthon is toch gebaseerd op de IE-engine? Dat zal dan wel niet echt werken dan he? :)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Nou ja, het is niet zozeer de breedte die veranderd is, maar wel hoe met te brede content wordt omgegaan. Echter aangezien sommige content indertijd niet met RML maar met HTML zijn opgemaakt werken de anti-layout-vernueck maatregelen daar niet mee.
Over het algemeen is het een kwestie van de plaatjes minder breedte in laten nemen om het op te lossen.

Dat heb ik met het betreffende topic inmiddels gedaan :)

[ Voor 8% gewijzigd door crisp op 20-06-2005 09:31 ]

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

dus fixed...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.