Toon posts:

[XP] Module niet geinitialiseerd

Pagina: 1
Acties:
  • 263 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi beste tweakers,

ik heb sinds enkele weken last van het volgende probleem. Als ik rechterklik op deze computer->eigenschappen en als ik dan op apparaatbeheer ga krijg ik de volgende foutmelding

Afbeeldingslocatie: http://img90.echo.cx/img90/5121/modulenietgeactiveerd8jw.th.jpg

en zodra ik erop klik dan komt dit scherm tevoorschijn

Afbeeldingslocatie: http://img90.echo.cx/img90/6430/modulenietgeactiveerd28xb.th.jpg

Dit is echt een lastig probleem omdat ik graag mijn interne geluidskaart wil uitschakelen tijdelijk omdat ik een externe gebruik.

Ook als ik naar beheren ga krijg ik een gelijkaardige foutmelding:

De module is niet geïnitialiseerd.
Naam:uitbreidingsmodule voor prestatielogboeken en signalen

Enig idee iemand?
Alvast bedankt op voorhand :)

• Pimmeh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-03 14:31
Ik weet zo niet hoe je je apparaatbeheer terugkrijgt maar je interne geluidskaart kun je ook in je BIOS uitschakelen. Zo ziet windows hem ook niet meer en heb je er helemaal geen probleem meer mee.

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02:16
Zoek de class ID code eens op in het register en kijk eens wat erbij hoort. Misschien iets wat er niet thuishoort?

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:48
Kijk ook eens in de search.

Daar staat bovenaan een topic waarin ik deze reply heb getypt en voor de topicstarter van dat topic bleek daar de oplossing in te staan, dus ik hoop bij deze voor jou ook ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Morax op 19-06-2005 23:28 ]

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Verwijderd

Topicstarter
aaah prachtig, bedankt morax, het apparaatbeheerfoutje is opgelost door die registry patch.

Nu enkel nog die prestaties en logboekbeheer fout :|
zou het iets soortgelijks zijn? :?

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:48
Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2005 @ 23:38:
aaah prachtig, bedankt morax, het apparaatbeheerfoutje is opgelost door die registry patch.

Nu enkel nog die prestaties en logboekbeheer fout :|
zou het iets soortgelijks zijn? :?
De melding is hetzelfde, dus ik gok inderdaad hetzelfde probleem bij een andere module. Ik ben voor je aan het zoeken, maar kan het nog niet vinden :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Pagina: 1