nou, ik had vorige week nog een topic over een goedkope videokaart geopend en heb uiteindelijk een 9800 pro gekocht voor 139 euro. Loop ik gisteren om tien voor zes de mycom in Hoofddorp binnen, zie ik deze liggen voor 199 euro. Ik vroeg of ik hem vast mee mocht nemen en morgen die 9800 pro mag terugbrengen.
Ik draaide dus op dezelfde configuratie 3dmark, ga ik van 5413 punten naar 9199 punten!!! Zonder iets aan te passen nog. Tis een a7n8x-e deluxe met een 2500+ @ 3200+
Volgens mij hadden ze er zat liggen, hij liep heel zelfverzekerd naar achteren, heb ik bij de mycom nog nooit meegemaakt met videokaarten.
Ik heb gisteren even rivatuner gedraaid. Hij staat nu op 12 5 ofzo. Ik kon wel een pipeline open doen en dan naar 16 5 maar ik snap er niks van verder. Ik moet nog benchen of het gelukt is, moest weer naar m'n werk eerst.
Wat ik niet begrijp is trouwens dat GTA san andreas helemaal niet soepeler lijkt te lopen dan met de 9800 pro. 2 keer zoveel punten in 3dmark, zelfde settings in de game en dan toch niet helemaal een soepel idee erbij.
Moet een framelimiter nou juist aan of uit
Ik moet echt DUIDELIJK iets aan die koeling doen, zsm. Die ledjes zijn leuk maar het lijkt net alsof er een cd ligt te spinnen of dat er iets aanloopt ofzo.
[
Voor 7% gewijzigd door
Pixal op 21-06-2005 08:55
]