Pc start niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-07 11:42
Ik heb het volgende probleem met mn systeem, hij start niet meer als ik hem aanzet. Simpel als dat. Hij komt 1 sec tot leven, mn fans gaan draaien, een halve slag en daarna valt alles weer uit. Mn pc stond vandaag ongeveer de hele dag aan, dus hij werd wel warm en mn broertje ging ook nog eens BF2 spelen. Dus de warmte productie was hoog, maar ik heb toch wel een redelijk airflow, met 1 in en 2 out fans.
mn systeem:
MSI k8n Neo platium
Amd 64 3000+
xfx 6600 gt
512 mb pc3200
160 gb sata
2x dvd speler
Codegen 400w voeding.

Ik vraag me nu af wat is er kapot? En kan ik dat ergens aan zien, of zal ik alles in een andere mobo moeten gaan zetten wil ik echt weten wat er kapot gaat. Ik heb namelijk nu even geen andere voeding of mobo dus daar mee experimenteren gaat ff niet.

BF2 stats

• Vini
Niemand enig idee? Dit kan toch niet zomaar met je pc gebeuren.

BF2 stats

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Dat had ik ook, mijn processor was kapot. (Daarnaast ondersteunde mijn moederbord hem niet en had ik een aantal kabeltjes niet aangesloten).

Dus kijk of je een andere processor kunt proberen.

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:47

Outerspace

Admin General Chat
Heb je de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter al doorgenomen :?
en normaliter mag je niet binnen 24 uur kicken :)

Daarnaast zou je eens alles eruit kunnen halen, en dan weer 1 voor 1 alle apparaten weer aankoppelen :)

Wauw, een sig!

• Vini
Ja die heb ik al doorgenomen, niks van betekenis voor mij erin, en ja ik ga wel even kijken of ik wat dingen eruit kan halen maar als het mn processor is (hoe zou dat ooit kunnen dan) dan werkt zowiezo niks.

BF2 stats

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Maakt het ding niet toevallig ergens kortsluiting?

• Vini
maar hoe kan hij nou ergens in een keer kortsluiting maken, waar moet ik dan naar kijken?

BF2 stats

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

TrippleSix schreef op zondag 19 juni 2005 @ 20:52:
maar hoe kan hij nou ergens in een keer kortsluiting maken, waar moet ik dan naar kijken?
Alle onderdelen die contact maken kunnen kortsluiting veroorzaken. Dus gewoon kijken of het systeem goed in elkaar zit en niet dat bijvoorbeeld je moederbord tegen de backplate aanzit.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:54

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ja die heb ik al doorgenomen, niks van betekenis voor mij erin, en ja ik ga wel even kijken of ik wat dingen eruit kan halen maar als het mn processor is (hoe zou dat ooit kunnen dan) dan werkt zowiezo niks.
Niks van betekenis erin :? Je hebt er nog niets uit geprobeerd als je nog geen andere voeding geprobeerd hebt :o

Dat jij er toevallig geen hebt liggen is geen reden om dan maar een topic te posten. Zonder te weten of eea met een andere voeding wel werkt kunnen wij dat 100% zeker niet op afstand die informatie verschaffen. Begin dus maar met de troubleshooter volgen [sub]en dus een andere voeding ergens te lenen[sub]. Pas als je die volledig doorlopen hebt is een topic hier een optie - en zet dan EXACT in wat de resultaat uit elke stap van de troubleshooter was :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.