[Gezocht] Agenda voor notebook of PC

Pagina: 1
Acties:
  • 3.849 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Santford
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-08 22:31

Santford

FP PowerMod
Topicstarter
Ik ben al een tijdje op zoek naar een agenda als alternatief voor Outlook,

als ik hiernaar zoek op google kom ik altijd uit op PHP scripts/sourceforce.net ook met de GOT-search heb ik niets kunnen vinden wat niet Outlook-related was...

Ik ben echter op zoek naar een agenda die je gewoon kan installeren (.exe, dus niet in webpagina vorm) en een goed overzicht geeft van al je afspraken/tijden.

Het liefst moet het gratis/freeware zijn geen spyware bevatten en veilig zijn (dat niet iedereen makkelijk al jouw afspraken en persoonlijke gegevens kan bekijken).

Weet jij een mooie/goede/overzichtelijke agenda, zou je dan ff de naam ervan willen posten eventueel met link naar de webpagina van de makers/download page of een screenshot erbij.

Bij voorbaat dank, alle tips zijn welkom!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:00

Orion84

Admin Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Mozilla Calendar, ook wel bekend als Mozilla Sunbird. Uit de zelfde stal als firefox en thunderbird dus.
Werk er nu een tijdje mee en bevalt best goed, heb alleen weinig ervaring met alternatieven, dus kan helaas geen echt goed beargumenteerde mening geven.

Hij is hier te vinden:
http://www.mozilla.org/projects/calendar/sunbird.html

PS: had je dit met een beetje zoekwerk ook niet zelf kunnen vinden :?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Santford
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-08 22:31

Santford

FP PowerMod
Topicstarter
Orion84 schreef op zondag 19 juni 2005 @ 17:48:
Mozilla Calendar, ook wel bekend als Mozilla Sunbird. Uit de zelfde stal als firefox en thunderbird dus.
Werk er nu een tijdje mee en bevalt best goed, heb alleen weinig ervaring met alternatieven, dus kan helaas geen echt goed beargumenteerde mening geven.

Hij is hier te vinden:
http://www.mozilla.org/projects/calendar/sunbird.html

PS: had je dit met een beetje zoekwerk ook niet zelf kunnen vinden :?
Thx! _/-\o_ ik heb 'm meteen ff gedownload en geinstaleerd, het is een mooie kalender, simpel te bedienen en heeft erg mooie overzichten en bevat eigenlijk precies wat ik zocht! :*)

Ik ben erg tevreden met deze agenda, maar als jullie er nog meer weten, dan zou ik het graag willen weten want dan kan ik er nog wat meer uitproberen.