Ik wilde me graag een nieuwe bakkie in elkaar knutselen ik heb behoorlijk veel op GOT gelezen over de hardware maar die nieuwe P5ND2 kan ik hier nog niet veel over vinden dus vandaar.
of een Intel of een AMD systeem ( bij kommentaar op intel of amd gaarne alleen zinnige antwoorden want: "je moet dat kiezen want ik vindt dat beter" is niet een zinnig antwoord )
ik zelf dacht aan:
Systeem a:)
Processor : P4 640
Mobo : Asus P5ND2-SLI Deluxe of een Asus P5WD2 Premium
Geheugen : Corsair 1024 -5400 DDR2 ( TwinX - dualchannel )
Video kaart : Gainward 6800Ultra ( als jullie ATI voorstellen die gainward kost maar 369 EUR
dus dan wel een vergelijkbare kaart voor dezelfde prijs )
Voeding : ik dacht een Coolermaster 450Watt ( of moet dat een ATX2 voeding zijn? )
Systeem b:)
Processor : AMD Athlon64 3500+
Mobo : Asus A8N-SLI of MSI K8N Neo4 Platinum of Abit AN8 Fatal1ty
Geheugen : Geil DDR400 2GB ( TwinX dus 2x 1GB dualchannel )
Video kaart : Gainward 6800Ultra ( als jullie ATI voorstellen die gainward kost maar 369 EUR
Voeding : Zoals boven een coolermaster 450Watt ( of moet dat een ATX2 voeding zijn? )
Nou laat maar eens wat horen of jullie nog ideen hierover hebben.
Wordt voornamelijk gebruikt voor:
Eigenlijk voor alles behalve downloaden dat doet een andere PC hier in huis dus:
Gaming ( Voornamelijk )
Surfen
Branden
Buget = 1200 EUR
of een Intel of een AMD systeem ( bij kommentaar op intel of amd gaarne alleen zinnige antwoorden want: "je moet dat kiezen want ik vindt dat beter" is niet een zinnig antwoord )
ik zelf dacht aan:
Systeem a:)
Processor : P4 640
Mobo : Asus P5ND2-SLI Deluxe of een Asus P5WD2 Premium
Geheugen : Corsair 1024 -5400 DDR2 ( TwinX - dualchannel )
Voeding : ik dacht een Coolermaster 450Watt ( of moet dat een ATX2 voeding zijn? )
Systeem b:)
Processor : AMD Athlon64 3500+
Mobo : Asus A8N-SLI of MSI K8N Neo4 Platinum of Abit AN8 Fatal1ty
Geheugen : Geil DDR400 2GB ( TwinX dus 2x 1GB dualchannel )
Voeding : Zoals boven een coolermaster 450Watt ( of moet dat een ATX2 voeding zijn? )
Nou laat maar eens wat horen of jullie nog ideen hierover hebben.
Wordt voornamelijk gebruikt voor:
Eigenlijk voor alles behalve downloaden dat doet een andere PC hier in huis dus:
Gaming ( Voornamelijk )
Surfen
Branden
Buget = 1200 EUR
[ Voor 8% gewijzigd door eigenwijsje op 19-06-2005 17:27 ]