Toon posts:

Ruwe avi bestanden worden niet afgespeeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan geen ruwe avi bestanden meer afspelen, wat nooit een probleem is geweest. Alleen in premiere pro kan ik de avi's nog openen. Ik heb de nieuwe windows media player geinstald en de nieuwste codecs maar te vergeefs. Als ik de avi's op een andere pc zet doen ze het wel.

Error in windows media player: Windows media player cannot play the file. The player might not supoort the file type or might not support the codec that was used to compress the file

Ik moet voor morgen een dvd presenteren dus ik zit een beetje in een stress situatie. Wie weet waar dit aan kan liggen en kan mij helpen?

PC:
AMD 2200
512 mb geuheugen
Geforce Ti 4400
Windows XP

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:00

Orion84

Admin Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Installeer GSpot eens en kijk wat dat dat programma aangeeft wat je aan bruikbare codecs hebt of mist.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het geinstald maar ik snap niet precies hoe hij werkt, zou je snel even kunnen uitleggen? Maar heb ik wel een codec nodig voor ruwe avi's en dv avi's.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2005 16:52 ]

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:00

Orion84

Admin Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Geen idee of je daar een codec voor nodig hebt.
De werking van GSpot is tamelijk eenvoudig. Je opent er het avi bestand mee en dan geeft gspot aan de rechterkant een hoop gegevens weer over het bestand en de benodigde codecs en geeft daar ook aan of je over de benodigde codecs beschikt.
Als je er niet helemaal uitkomt dan kan je ook hier ff een screenshotje posten van gspot nadat je de file geopend hebt.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr