[GTA: SA] Spel start niet met tft

Pagina: 1
Acties:

• Vold
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-01 23:04
Hallo,

Ik heb sinds vandaag een tft monitor (http://www.mycom.nl/MyCom...uctID=75900&productType=1), maar nu is het vreemde dat ik GTA San Andreas niet kan opstarten, er gebeurd helemaal niks. Als ik van monitor wissel kan ik wel weer gewoon spelen :?. Ik had eerst een 19"CRT en nu een 17" TFT.

Ik heb dit gedaan tot nu toe:
- GTA opnieuw geinstalleerd;
- Drivers opnieuw geinstalleerd;
- Resoluties veranderd

Ik snap er echt niks van, heeft iemand een idee ?

[ Voor 3% gewijzigd door Vold op 19-06-2005 15:33 ]

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:18

Hu9o

Schokkend

Het klinkt als een resolutie probleem. Maar die had je al veranderd zei je. Heb je dit wel de goede kant op gedaan:?

Dus met je crt zet je de reso op 640x480. Dan sluit je je tft aan en start je het spel nog eens op. Zet ook meteen de refresh op 60Hz.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-11 22:25
In principe zou dit niet eens moeten kunnen. Een programma kan eigenlijk niet zien wat voor monitor er aan hangt, en de aansturing is EXACT hetzelfde. (Hij kan wel aan de naam zien welke monitor er aan hangt, maar of dat nou CRT, TFT, plasma, OLED, etc... is, zou hem een worst wezen)

Verwijderd

gta_sa.set bestand verwijderen uit de My Documents\GTA San Andreas User Files
Dit hielp bij mij toen ik een andere driver had en ook niet meer wou starten.

• Vold
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-01 23:04
OverSoft schreef op zondag 19 juni 2005 @ 15:36:
In principe zou dit niet eens moeten kunnen. Een programma kan eigenlijk niet zien wat voor monitor er aan hangt, en de aansturing is EXACT hetzelfde. (Hij kan wel aan de naam zien welke monitor er aan hangt, maar of dat nou CRT, TFT, plasma, OLED, etc... is, zou hem een worst wezen)
Dit idee had ik zelf ook, heel erg vreemd..
Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2005 @ 15:36:
gta_sa.set bestand verwijderen uit de My Documents\GTA San Andreas User Files
Dit hielp bij mij toen ik een andere driver had en ook niet meer wou starten.
_/-\o_ _/-\o_ Hij doet het :D ! Ligt dus aan GTA zelf, want ik heb net q3 gedaan en cs, en dat doet het gewoon.. Heel erg bedankt, kan weer lekker verder :).