Toon posts:

[gezocht!] Zelda style voor pc

Pagina: 1
Acties:
  • 237 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vele mooie fantasy werelden in de mmorpg spellen voor de pc,
maar ik ben dus weer eens op zoek naar iets wat minder vaak voorkomt vrees ik. Zoek namelijk een mooie single player game, en dan wel de sfeer en als mogelijk beetje de stijl van de lengend of Zelda games.
Dus de combinatie actie/adventure, en ook niet het opbouwen van ervaringspunten systeem enzo wat negen van de tien keer bij zo'n pc game is. Liefst afspelend in een leuke fantasy wereld.

Nou geen idee of zoiets te krijgen is, maar toch hoop gevestigd op een paar positieve antwoorden :D !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:43

KneoK

Not in a million lightyears

Ik heb Sudeki op de XBOX meerdere malen uitgespeeld en ik heb daar vreselijk veel plezier aan beleefd.

Heel leuk verhaal, mooie graphics enzo. En hij zou naar de pc moeten komen (of is er al)... Als 'ie op de pc uitkomt is het zeker de moeite waard om eens naar te kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Even geGOOGLEd,
Maar is dat ook niet zo'n game met meerdere personages e.d...
Zoek namelijk een game die juist níet de elementen van meerdere characters die je bestuurt
en de level-aanduiding die je opbouwt. Dat zijn de dingen die meestal onvoorwaardelijk vastzitten
als je al zo'n soort game op de pc zoekt..da's dus juist de moelijkheid |:( ...
Maar in elk geval bedankt voor de reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Fable (nu op xbox, binnenkort pc), Starfox adventures (cube)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-10 07:50

Willybubba

Nut up or shut up.

Beyond Good and Evil. Serieuze Zelda Ripoff maar wel erg leuk en voor erg weinig geld te krijgen :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-09 20:20

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Eerlijk gezegd vind ik niks echt de sfeer van Zelda hebben gecombineerd met dezelfde actie/adventure mix.

BG&E vind ik inderdaad ook erg goed en is qua genre wel zoiets. Zeker aan te raden. Alleen tja..zelda is..zelda.
Als je nog geen cube heb zou ik zeggen: Koop er een, kost geen drol meer.

[ Voor 26% gewijzigd door Max|Burn op 19-06-2005 17:12 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad, 2de-hands cubes koop je voor 3 keer niks. Kheb er me vorige week nog eentje gekocht voor 40 € met controller en mem card, en een zelda tik je makkelijk genoeg op de kop. Ga dan gerust voor de lim ed op ebay, heb je ocarina of time ook nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wederom bedankt voor de reacties. Cube heb ik...en Zelda games ook, alleen ik vind (ja klinkt zeer onlogisch en zal zeker aan mij liggen...maartoch) de cube eerlijk gezegd niet fijn spelen. De controller ligt mij gewoonweg niet bijvoorbeeld, ik zoek gewoon een echte pc game. Beyond Good and Evil komt volgens mij een heel eind in die richting al jah! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://thebardstale-thegame.com/uk/

Is dat ook niet iets in de richting, of zoek ik nu helemaal verkeerd....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-10 08:17
Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2005 @ 17:52:
Wederom bedankt voor de reacties. Cube heb ik...en Zelda games ook, alleen ik vind (ja klinkt zeer onlogisch en zal zeker aan mij liggen...maartoch) de cube eerlijk gezegd niet fijn spelen. De controller ligt mij gewoonweg niet bijvoorbeeld, ik zoek gewoon een echte pc game. Beyond Good and Evil komt volgens mij een heel eind in die richting al jah! :)
kzie beyond good & evil altijd voor 5 euro in de winkels liggen, is het zo erg geflopt? :X

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:38
YoshiBignose schreef op maandag 20 juni 2005 @ 21:10:
[...]

kzie beyond good & evil altijd voor 5 euro in de winkels liggen, is het zo erg geflopt? :X
Zeer goed spel alleen was geflopt vanwege de lage verkoopcijfers :) Mensen kopen meer onoriginele spellen :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:34

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Willybubba schreef op zondag 19 juni 2005 @ 16:48:
Beyond Good and Evil. Serieuze Zelda Ripoff maar wel erg leuk en voor erg weinig geld te krijgen :)
Dat vind ik totaal niet op zelda lijken hoor. Het is een totaal andere game.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

Beyond good and evil is toch wel heel erg meer richting adventure. Ik denk inderdaad dat Fable misschien wel iets leuks in die richting kan zijn, maar dat zal alsnog nooit die zelda-feel hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:33

greatgonzo

schit-te-rend!

[foei foei foei! modus]

Is het niet een idee om een NES/SNES/N64 emulator te downen, en daar Zelda mee te spelen?
Hang een gamepad aan je systeem, en tis net of je een spelcomputer hebt, en kost je ook nog eens niets! of misschien had je ook al een nes oid, en ben je op zoek naar een Zelda kloon

Te verkrijgen via de betere P2P boer :P

[/foei foei foei! modus]
Pagina: 1