Toon posts:

[Windows 2000 Server] Services.exe probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik zit met een groot probleem hier, Als ik mijn computer opstart en ga inloggen krijg ik na een paar seconde tijd een schermpje met de foutmelding :

Thhe system process
D:\\winnt\system32\services.exe
Terminated unexpectedly with the status code : 128

Heb toen mijn computer 1x opnieuw opgestart en doen kwam dit probleem naar voren, Safe mode werkt hij wel normaal trouwens.

• Wilko990
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Geef eens wat meer info.
Wat wordt er in het eventlog vermeld. Heb je recentelijk iets geïnstalleerd? Etc. etc..

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Volgens mij heb ik net je vorige topic gesloten en heb ik duidelijk aangegeven dat je topic o.a. eigen inzet mist. Ik zie in dit topic nog steeds niet terug komen wat je nou precies zelf geprobeerd hebt? :)

Pas je je topicstart nog even aan zodat daar in staat?

Verwijderd

Topicstarter
Heb veder niks erop gezet, en ik heb zo weinig tijd om te kijken wat er gebeurt in die log dat de pc al gelijk weer uit is :(.

Shutdown -a werkt ook niet

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
misschien hier is kijken?

• Wilko990
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Als je niet inlogt, blijft het systeem dan wel up?
Zo ja, heb je een tweede systeem vanwaar je het eventlog van de probleem pc kunt uitlezen?

Start, uitvoeren, "eventvwr \\machinenaam"

Verwijderd

Topicstarter
Ben tot stap 4 gekomen het backuppen van dat bestand, verder snap ik het niet meer iemand die me het in normale woorden kan uitleggen :/

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 19:36:
[...]
Ben tot stap 4 gekomen het backuppen van dat bestand, verder snap ik het niet meer iemand die me het in normale woorden kan uitleggen :/
Nederlandse versie: http://support.microsoft.com/kb/318447/nl :)
Pagina: 1