Iedereen die debian unstable draait zou ik graag even willen waarschuwen: gisteren heb ik, zoals wel vaker, m'n systeem bijgewerkt met apt-get -u dist-upgrade. Maar sinds vandaag doen Firefox en Thunderbird het niet meer. Dat wil zeggen, ze doen het wel (er wordt mail opgehaald enzo), maar ze kunnen hun main window niet tekenen. Firefox kan wel een dialoogbox tevoorschijn toveren (had een sessie met een site die down was, vandaar dat ik het zag), maar ook hier geen beeld. Starten vanuit een xterm gaf geen zinnige info.
Ik zou graag van de debiangebruikers hier willen weten of ze er ook last van hebben, dan kan ik een bug report versturen ofzo
. Ik heb trouwens Fluxbox als wm, maar ik heb niet het idee dat dat boeit, omdat andere gtk-apps (zoals epiphany, waarin ik dit zit te typen) er geen last van hebben. Heb trouwens de x86_64-port van sid, maar een 32-bits Firefox in een chroot doet het ook niet. Als ik tijd heb zal ik vandaag even proberen of een officiële FF van mozilla het wel doet (hoewel ik vermoed dat het een library-probleem is, omdat ik gisteren iig niet Firefox had geüpdate... maar wat allemaal wel weet ik natuurlijk niet
)
Ik zou graag van de debiangebruikers hier willen weten of ze er ook last van hebben, dan kan ik een bug report versturen ofzo
❤️🩹 Bezuinigen op armen en zieken 🤕 ? Welnee, Zucmantaks, nu 💰 !