Ik heb sinds vorige week een Asus ATI Radeon X850Xt PE. Ik had hem 3 dagen zonder problemen draaien. Toen ik laats thuis kwam en mijn pc opstarte gaf hij de melding in windows, ATI Device not found, in apperaten beheer gaf een geel uitroep teken aan bij de videokaart, alleen de secondary display van de X850xt pe gaf hij wel aan. Heb hem opnieuw opgestart en nog steeds dezelfde melding. Toen heb ik maar de drivers opnieuw geinstaleerd en weer opnieuw opgestart en toen gaf mijn bios aan dat mijn videokaart geen voeding kreeg. Kast open gemaakt, alles nagekeken, maar de voedingskabel zat er stevig in, toch voor de zekerheid de voedingskabel eruit gehaald en opnieuw goed aangesloten. Pc weer opstarten en het werkte allemaal weer, Nu 3 dagen verder start ik mijn pc weer op, en weer ATI device not found, Heb meteen maar weer de voedings kabel eruit gehaald en er weer in gedaan, opgestart en het was weer goed. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen??
Dit is mijn systeem:
AMD Athlon 3200+
Abit nf7-s vs2 mobo
samsung 1 gb ddr 400
Qtec 550 wat voeding
Ik heb de kaart intensief getest met spelen als Doom 3, Farcry, Halflife, Battlefield 2 Demo, maar niks geen problemen. Dus een voeding probleem kan het toch niet zijn? Of zou het opstarten voor een bepaalde dip zorgen?
Dit is mijn systeem:
AMD Athlon 3200+
Abit nf7-s vs2 mobo
samsung 1 gb ddr 400
Qtec 550 wat voeding
Ik heb de kaart intensief getest met spelen als Doom 3, Farcry, Halflife, Battlefield 2 Demo, maar niks geen problemen. Dus een voeding probleem kan het toch niet zijn? Of zou het opstarten voor een bepaalde dip zorgen?
[ Voor 10% gewijzigd door e6r6i6c op 19-06-2005 12:17 ]
Don't make me use myself on ya baby!