Ik heb sinds een reinstall en een infectie van W32.Parite.B een probleem: Ik kan geen MS-DOS .exe bestanden meer openen, explorer geeft een foutmelding in de trend van: "Windows kan het bestand F:\MENU.EXE niet vinden. Controleer of U de naam juist heeft ingevoerd en probeer het daarna opnieuw. Klik als U naar een bestand wilt zoeken op de knop Start en daarna op Zoeken"
Hardstikke leuk, maar wil je even fijn voor de grap een old-timer zoals Pizza Tycoon gaan spelen, werkt dit niet, even een menu'tje van een oude target doorbladeren? Kan bestand niet vinden (En het staat er toch echt en werkt via DOSBox!)
Zijn er nog meer mensen geweest met dit probleem en hoe hebben zij dit opgelost (Buiten een herinstallatie)
Ik hoor 't wel.
Hardstikke leuk, maar wil je even fijn voor de grap een old-timer zoals Pizza Tycoon gaan spelen, werkt dit niet, even een menu'tje van een oude target doorbladeren? Kan bestand niet vinden (En het staat er toch echt en werkt via DOSBox!)
Zijn er nog meer mensen geweest met dit probleem en hoe hebben zij dit opgelost (Buiten een herinstallatie)
Ik hoor 't wel.