Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wat is de beste gsm die ik nu kan nemen?

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil vandaag een nieuw mobieltje kopen met een abbonement.
en nu heb ik even jullie advies nodig welke de beste is om te kopen.

thnx

Verwijderd

dit is echt een topic van niks, ligt er toch volledig aan wat je ermee wil doen .... |:(

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:16
Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2005 @ 10:45:
Ik wil vandaag een nieuw mobieltje kopen met een abbonement.
en nu heb ik even jullie advies nodig welke de beste is om te kopen.

thnx
wat zijn je eigen eisen aan de mobiel wat wil je wel en niet dat hij heeft. got is geen aladin waar je zomaar even je eisen kan neer planten en dat wij voor je gaan zoeken ofzo. btje zelf onderneming is verplicht. dus zoek moebieltjes uit waarvan je denkt dat ze geschikt zijn en plant ze hier neer en stel er dan vragen over. suc6 verder

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

de duurste, want daar betaal je het meeste voor, die met de meeste features erop. Ook is het handig de nieuwste te nemen, want die heeft beide. Natuurlijk een kpn 100 euro permaand abo, want andere bel je niet genoeg....

Everything is better with Bluetooth

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

De Sagem myC2!
Want die heeft tenminste een externe antenne.

O-)
Snap je hoe nutteloos deze vraag is als je er totaal niet bij vertelt wat je precies zoekt in een telefoon?
Dan nog: als je dat wél weet, kun je zelf ook even wat specs opzoeken van gangbare telefoons. Als je niet weet wat op dit moment gangbaar is, kijk dan naar de active topiclijst van Internet en Telefonie.
Daar hoef je zelfs ook geen topic voor te openen.

Met andere woorden, op deze manier kunnen we je niet helpen. Een telefoon moet je helemaal zelf kiezen. Veel succes en plezier met je nieuwe telefoon, hoewel ik je zou aanraden even te wachten met kopen als je nog niet eens weet wat je wilt.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.