[XP] Windows Bestandsbeveiliging*

Pagina: 1
Acties:
  • 504 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Jullie zullen wel denken... het is een searchnoob. Niets is minder waar. Ik heb de search bekeken en er staan inderdaad topics in over dit onderwerp. Het jammere alleen is dat de helft niet terugkomt om de oplossing te geven, de topics uit 2002/2003 stammen en ik al heb geprobeerd wat de andere helft voor oplossing had gegeven. (Namelijk dat de oorzaak een virus zou zijn.)

Verder heb ik zelf deze link gevonden: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;nl;310747 Maar helaas word ik daar niet veel wijzer uit.

Het gaat dus om dit bericht.

Afbeeldingslocatie: http://img249.echo.cx/img249/5134/naamloos2bz.jpg

Ik krijg het bij het installeren, maar ook bij het deinstalleren van drivers. Ook bij bepaalde programma's komt dit irritante bericht soms tevoorschijn. Ik heb er eigenlijk nooit last van gehad totdat ik een kopie maakte van mijn Windows XP Professional CD en een leuke compilatie-slipstream-service-pack-2 disc had gemaakt. Je zou dus kunnen denken dat het daaraan ligt. (No shit Sherlock :P) Net vond ik het echter genoeg en na het maanden lang aangekeken te hebben wilde ik dan toch eens weten wat hier de oorzaak van is en wat ik eraan kan doen. Ik krijg het toch een beetje benauwd als men het gaat hebben over virussen. Zeker als ik ze niet kan vinden.

Misschien weten jullie nog raad? Ad-Aware 1.6 met laatste updates heb ik ook al gedraaid. Vond niets.

[ Voor 11% gewijzigd door Atomius op 19-06-2005 01:08 ]

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:09
Ik vraag me af of je het wel uit kan zetten? Ik ken het bericht, maar kom het vrij weinig tegen. Wat voor drivers was je dan aan het installeren?

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• Atomius
  • Nu online
ATi Display driver. Zelfs bij het weghalen van één bestandje met nasty file remover kreeg ik dat bericht al. Was een achtergebleven ATi driverbestandje...

Edit 1; Mcafee heeft dus niets gevonden bij een full system scan.

Edit 2; Ben [XP] vergeten. Excuses.

[ Voor 27% gewijzigd door Atomius op 19-06-2005 11:54 ]

• Atomius
  • Nu online
Heb net mijn computer geformatteerd en XP opnieuw geinstalleerd. Dit keer met mijn SP1 slipstream cd en daarna handmatig SP2 erop gezet. Nu heb ik geen last meer ervan... Wat een vaag probleem he? Ik had de hele nacht Mcafee laten scannen. Hij vond geen virussen. Het lag dus aan die CD denk ik.

Ik hoop dat dit topic andere mensen nog kan helpen :)

• Creegfire
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-11-2025

Creegfire

Wow hey!

Tis niet bepaald een oplossing he dat je maar gaat formatteren. ;) maar goed deze melding heb ik voorheen ook gekregen. Alleen ik had dit via windows xp sp1. Ik kan je precies vertellen waarom je deze melding krijgt.

Deze melding krijg je als je een illegale windows xp versie gebruikt en probeert te kraken. Iedere keer wanneer ik dat voorheen had gedaan kreeg ik ook die melding. Ook na iedere installatie van programma's zoals ATI catalyst drivers :).

Nu ik eindelijk een officiele versie heb, heb ik dat probleem niet meer. Ok, ok nu heb je nog geen oplossing ;) de enige oplossing is gewoon die cd in te leggen en te laten installeren. Daardoor kreeg ik die melding niet meer.

//Creegfire

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:01
ik heb ditzelfde probleem wanneer ik Project 2000(legaal) wil installeren op een legale Windows XP SP1 geupgrade na SP2. Ik heb wel al de backup en uninstall bestanden verwijderd, volgens mij komt de melding daar vandaan!!!

Iemand een oplossing voor mij?

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

• Atomius
  • Nu online
Jammer jongen. Iets is er dan illegaal (volgens Creegfire). Probeer eens opnieuw te slipstreamen en gebruik een legale CD.

• borgdaville
WizZie- schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 12:04:
Jammer jongen. Iets is er dan illegaal (volgens Creegfire). Probeer eens opnieuw te slipstreamen en gebruik een legale CD.
zeg dan nix, het ellendige hier is dat al mijn legale cd's van die autorecovery gevallen zijn, met SP1 integrated. Ik heb thuis wel een illegaal kopietje met SP2 erin. Ik ga die morgen maar eens meenemen.

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02-2025
borgdavile schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 14:35:
[...]

zeg dan nix, het ellendige hier is dat al mijn legale cd's van die autorecovery gevallen zijn, met SP1 integrated. Ik heb thuis wel een illegaal kopietje met SP2 erin. Ik ga die morgen maar eens meenemen.
ik heb dus precies hetzelfde nu. Originele CD met normale serial (via zo'n schoolsite) ge-N-Lited en krijg die meldingen dus ook. Best gaar. Iemand?

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Nlite is de schuldige (liever gezegd, je eigen nLite actie).
Je hebt iets teveel gestripped blijkbaar als een normale install dit gedrag niet vertoont en een nLite'd install wel.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Atomius
  • Nu online
Volgens mij sla jij de spijker op de kop ;) Het lijkt logisch ja, heeft Borg dat ook zo gedaan?
zeg dan nix,
Als ie echt legaal is... :X Veel mensen liegen daarover u see :)

[ Voor 35% gewijzigd door Atomius op 08-07-2005 02:27 ]

• borgdaville
WizZie- schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 02:13:
Volgens mij sla jij de spijker op de kop ;) Het lijkt logisch ja, heeft Borg dat ook zo gedaan?

[...]

Als ie echt legaal is... :X Veel mensen liegen daarover u see :)
offtopic:
indien je niets toe te voegen hebt zeg dan niets, voor hobbyisten is illegale software misschien dan wel een normaal verschijnsel. In de meeste professionele omgevingen kom je het nauwelijks tegen of is het geinstalleerd door gebruikers die het zelf niet in de gaten hebben.

hier is een omslachtige handleiding te vinden om het uit te schakelen:
http://pubs.logicalexpres...009/LPMArticle.asp?ID=290

ik ga dit dalijk maar eens proberen.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik kan zien dat het een geslipstreamede CD is, omdat er Windows XP Incl SP2 staat.
Wat doe je dan:
Open nLite.
Kopieer alle files van je originele Windows XP CDROM naar bijvoorbeeld C:\WindowsXPCDROM\
Selecteer alleen bij nLite Integreer Service Pack.
Dan selecteer je Service Pack 2 ergens op je HD of CD, dan gaat ie integreren.
Dan heb je op bijvoorbeeld C:\WindowsXPCDROM een Windows XP SP2 versie staan.
Nou kan je die of branden, maar meestal kan je ook wel het pad, in dit geval C:\WindowsXPCDROM\ selecteren. Doe dat, en de missende files, want daar gaat het hierover, zullen dan worden bijgeschreven.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• borgdaville
Met deze is het gelukt:
http://www.wown.com/artic...-File-Protection-SP2.html

vooral die stap 8, is belangrijk. Je moet die key binair aanpassen.

Pagina: 1