Jullie zullen wel denken... het is een searchnoob. Niets is minder waar. Ik heb de search bekeken en er staan inderdaad topics in over dit onderwerp. Het jammere alleen is dat de helft niet terugkomt om de oplossing te geven, de topics uit 2002/2003 stammen en ik al heb geprobeerd wat de andere helft voor oplossing had gegeven. (Namelijk dat de oorzaak een virus zou zijn.)
Verder heb ik zelf deze link gevonden: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;nl;310747 Maar helaas word ik daar niet veel wijzer uit.
Het gaat dus om dit bericht.

Ik krijg het bij het installeren, maar ook bij het deinstalleren van drivers. Ook bij bepaalde programma's komt dit irritante bericht soms tevoorschijn. Ik heb er eigenlijk nooit last van gehad totdat ik een kopie maakte van mijn Windows XP Professional CD en een leuke compilatie-slipstream-service-pack-2 disc had gemaakt. Je zou dus kunnen denken dat het daaraan ligt. (No shit Sherlock
) Net vond ik het echter genoeg en na het maanden lang aangekeken te hebben wilde ik dan toch eens weten wat hier de oorzaak van is en wat ik eraan kan doen. Ik krijg het toch een beetje benauwd als men het gaat hebben over virussen. Zeker als ik ze niet kan vinden.
Misschien weten jullie nog raad? Ad-Aware 1.6 met laatste updates heb ik ook al gedraaid. Vond niets.
Verder heb ik zelf deze link gevonden: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;nl;310747 Maar helaas word ik daar niet veel wijzer uit.
Het gaat dus om dit bericht.

Ik krijg het bij het installeren, maar ook bij het deinstalleren van drivers. Ook bij bepaalde programma's komt dit irritante bericht soms tevoorschijn. Ik heb er eigenlijk nooit last van gehad totdat ik een kopie maakte van mijn Windows XP Professional CD en een leuke compilatie-slipstream-service-pack-2 disc had gemaakt. Je zou dus kunnen denken dat het daaraan ligt. (No shit Sherlock
Misschien weten jullie nog raad? Ad-Aware 1.6 met laatste updates heb ik ook al gedraaid. Vond niets.
[ Voor 11% gewijzigd door Atomius op 19-06-2005 01:08 ]