ftp server via speedtouch 580

Pagina: 1
Acties:
  • 218 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• 3kus_georock
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-06-2025

3kus_georock

3kus! NOORD BRABANT!

Topicstarter
hallo allemaal!

Bij mijn vorige modem heb ik het vaaaaaaaaaaaaaak geprobeerd om een ftp server te maken door alle poorten open te zetten maar doordat ik de modem aan de router had zitten (zoals altijd) werkte het niet Ik heb nu een speedtouch 580 en ik heb gelezen dat daar een ftp server op mogelijk is ! dus ben me er een beeetje in gaan verdiepen en heb de NAT manager gedownload okej prima dacht ik dan zal het daarmee wel werken maar er staat in de beschrijving dat je een vast ip in je netwerk kaart moet maar er staat niet bij hoe dat moet weet iemand dat? Dan heb ik het volgende probleem als je dat NAT manager gedoe doet dan hoef je nerges je IP van buitenaf in te voeren! daarom gaan alle ftp programma's naar het adres van de modem 10.0.0.x dus dat werkt ook niet!

HEEFT IEMAND EEN SERVER OP DEZE ROUTER/MODEM OF KAN IEMAND MIJ HELPEN!?

_/-\o_ Dan hoor ik het graag! _/-\o_

Groetje Georock_3kus _/-\o_

Wat je hier wel allemaal neer kan zetten!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-04 10:36
3kus_georock schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 22:53:
hallo allemaal!

Bij mijn vorige modem heb ik het vaaaaaaaaaaaaaak geprobeerd om een ftp server te maken door alle poorten open te zetten maar doordat ik de modem aan de router had zitten (zoals altijd) werkte het niet Ik heb nu een speedtouch 580 en ik heb gelezen dat daar een ftp server op mogelijk is ! dus ben me er een beeetje in gaan verdiepen en heb de NAT manager gedownload okej prima dacht ik dan zal het daarmee wel werken maar er staat in de beschrijving dat je een vast ip in je netwerk kaart moet maar er staat niet bij hoe dat moet weet iemand dat? Dan heb ik het volgende probleem als je dat NAT manager gedoe doet dan hoef je nerges je IP van buitenaf in te voeren! daarom gaan alle ftp programma's naar het adres van de modem 10.0.0.x dus dat werkt ook niet!

HEEFT IEMAND EEN SERVER OP DEZE ROUTER/MODEM OF KAN IEMAND MIJ HELPEN!?

_/-\o_ Dan hoor ik het graag! _/-\o_

Groetje Georock_3kus _/-\o_
OMG vertel me dat díe opmerking niet serieus is!

Verder heb je dus een router achter een router?

(hint: properties van je network connection > TCP/IP properties > Use the following IP address)

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

• 3kus_georock

3kus_georock

3kus! NOORD BRABANT!

Topicstarter
uhm welke van die ip vaststellen in mijn netwerkkaart?
tjah het staat in de beschrijving kan er ook niks aan doen ik ben een noob in dit gebeuren! dus weet niet hoe ik het allemaal moet uitleggen! dus sorry als ik domme fouten maak!

Neej ik heb nu een modem met ingebouwde router de Speedtouch 580 wireless!
en
Eerst had ik een Modem met 1 poort en daaraan een router met meerdere poorten en ook wireless!

Ik zal eens kijken van je reply!

[ Voor 21% gewijzigd door 3kus_georock op 18-06-2005 23:52 ]

• 3kus_georock

3kus_georock

3kus! NOORD BRABANT!

Topicstarter
In de beschrijving staat ook dat je moet kiezen tussen 10.0.0.101 t/m 10.0.0.250 ofzo! sorry dat ik een ECHTE noob ben! maar ik kan er verder ook niks aan doen! toch als hun dat zo k*t uitleggen!
En vind het niet echt een passend ontvangst van nieuwe leden dit forum is toch om mensen te helpen niet om mij uit te lachen met O MY GOD wat een domme opmerking!!!

sorry maar wil iemand mij serieus helpen of vind iedereen mij een NOOB

Groetjes!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-04 10:36
http://www.zyxel.nl/support/z021.html ff kijken wil je?

Heb je de FAQ ook al doorgenomen? Met deze houding tegenover het forum mag je blij zijn als iemand je wíl helpen... Wat heb je zelf al ondernomen om je probleem aan te pakken?

www.google.nl hier kun je een hele hoop vinden! Succes dan maar... Heb ff geen speedtouch bij de hand.

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

• 3kus_georock

3kus_georock

3kus! NOORD BRABANT!

Topicstarter
bedankt ik zal eens kijken!

Pagina: 1