Ik ben al een hele tijd bezig met een project waarin ik een universele internetwinkel aan het maken ben. Het is allemaal een aardig einde en ik vroeg me af wat jullie beoordeling is. Eventuele tips zijn ook altijd welkom 
het is nu nog niet af dus ga niet posten alleen om te zeggen dat er een pagina ontbreekt. Eventuele bugs mag je wel melden.
- Gemaakt op basis van de combinatie van PHP & MySQL.
- Alles is via de website in te stellen (als beheerder)
- Er is een speciaal ordersysteem ingebouwd zodat ook de klant zelf zijn eigen orders na kan kijken.
- Zoekfunctie
- winkelwagentje
- statistieken
- persoonlijk profiel
- Als je de site wil uitproberen kan dat natuurlijk. gewoon een kwestie van registeren (niet je superbeveiligde masterpassword gebruiken of course)
- Universeel wil ik mee zeggen dat de beheerder zo'n beetje alles aan kan passen wat er aan te passen valt via de site zelf. dus deze heeft verder geen kennis nodig van programmeren en dergelijken.
Wat valt er zoal aan te passen als beheerder?
- de Naam
- contactgegevens
- kleuren
- catagoriën
- artikelen (naam, omschrijving, plaatjes, prijs, aanbieding ja/nee, zichbaar, ect..)
- valuta
- klantenbeheer
- orderbeheer
- database instellingen
- btw instellingen
- klanten mailing
- en nog meer....
ik zou zeggen, neem even een kijkje. admin login komt misschien later voor mensen die echt interesse hebben.
adres: Doe maar niet
p.s. die artikelen zijn natuurlijk maar voorbeelden
het is nu nog niet af dus ga niet posten alleen om te zeggen dat er een pagina ontbreekt. Eventuele bugs mag je wel melden.
- Gemaakt op basis van de combinatie van PHP & MySQL.
- Alles is via de website in te stellen (als beheerder)
- Er is een speciaal ordersysteem ingebouwd zodat ook de klant zelf zijn eigen orders na kan kijken.
- Zoekfunctie
- winkelwagentje
- statistieken
- persoonlijk profiel
- Als je de site wil uitproberen kan dat natuurlijk. gewoon een kwestie van registeren (niet je superbeveiligde masterpassword gebruiken of course)
- Universeel wil ik mee zeggen dat de beheerder zo'n beetje alles aan kan passen wat er aan te passen valt via de site zelf. dus deze heeft verder geen kennis nodig van programmeren en dergelijken.
Wat valt er zoal aan te passen als beheerder?
- de Naam
- contactgegevens
- kleuren
- catagoriën
- artikelen (naam, omschrijving, plaatjes, prijs, aanbieding ja/nee, zichbaar, ect..)
- valuta
- klantenbeheer
- orderbeheer
- database instellingen
- btw instellingen
- klanten mailing
- en nog meer....
ik zou zeggen, neem even een kijkje. admin login komt misschien later voor mensen die echt interesse hebben.
adres: Doe maar niet
p.s. die artikelen zijn natuurlijk maar voorbeelden
[ Voor 8% gewijzigd door NMe op 18-06-2005 22:03 ]