[WXP] Packet ontvangen/versturen

Pagina: 1
Acties:

• darthness
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-04-2025
Hey, ik wil een netwerk 'packet' kunnen ontvangen, editen en versturen. Want een programma die ik heb gedowload heeft een timer. En die timer loopt van 50 naar 0. Als de timer op 0 is, gaat het proggy afsluiten. Ik heb geprobeer met t-search de value op te zoeken in het geheugen, en te editen. Maar dit lukte niet omdat timer naar een server word gestuurd en terug naar me pc. Maar als ik de packet die me pc verstuurd zou kunnen aanpassen zou ik van de timer bijvoorbeeld 5000 kunnen maken.

De packet bestaat uit zown 46 bytes. En heeft data erin (de timer's value). Ik wil de value op 1 of andere manier kunnen editen en versturen, waardoor de timer niet steeds afloopt.

Misshien met programma's ofzo, maar kan iemand me vertellen welke?
Meer informatie kan ik er eigenlijk niet over geven

Dus hoe kan ik die 'packet' ontvangen, editen en versturen?

Bij voorbaat dank, Stephen

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
:?
Compleet vaag verhaal :P
Ik neem aan dat je nu een shareware app probeert te kraken of om de limiet op te heffen ofzo? Daar gaan we je in ieder geval niet mee helpen.

Mocht je legale redenen hiervoor hebben, dan zou ik het eens proberen (zoeken) in P&W nadat je zelf wat onderzoek hebt gedaan. Daar kunnen ze je vast wat tips geven over het devven van een proxy ;)

Ook kan ik je vertellen dat er sniffers zijn als IRIS die packets kunnen editten en opnieuw versturen, maar daar ga je niet veel aan hebben. Je zou een eigen proxy kunnen schrijven voor dit soort doeleinden...
Packet Manipulation/Forging
Iris allows users to create custom packets or spoof packets and send them across the Internet or their networks. This functionality can be used to test firewalls and ensure they are blocking and filtering packets correctly. You can also use Iris to test the load bearing capabilities of a system or server.

[ Voor 69% gewijzigd door RobIII op 18-06-2005 20:35 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij