Toon posts:

Welk DPC uitje lijkt jou wat

Pagina: 1
Acties:
  • 196 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Poll: Aan welk DPC uitje zou jij willen deelnemen?
Karten.
Paintballen.
DPC lan.
Lasergamen.
Bowlen.
Naar een nog nader genoemde pretpark.
Zeilen.
Golf.
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=72076&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hierGraag alleen on topic reacties.

Verwijderd

Heb per ongeluk gestemd (1x karten niet meetellen). Sorry mensen, have fun......

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2005 11:36 ]

Verwijderd

Lasergamen is erg leuk (te lang niet gedaan)

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:47

TommyGun

Stik er maar in!

Bowlen is wel weer eens leuk. LAN lijkt me ook top maar zal wel weer te ver zijn voor mij.

Heb het andere topic niet gelezen maar welke locatie heeft men in gedachte? :)

[ Voor 32% gewijzigd door TommyGun op 18-06-2005 22:38 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:21
Ben geen LAN'er maar wil wel bowlen met DPC'ers :D

• Loco-Motiv
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-12-2025

Loco-Motiv

Eppur Si Muove!

Lasergamen :)

Nog nooit gedaan, dus dat vond ik al een goede reden ;)

Verder maakt het mij eigelijk niet zo veel uit.

last.fm

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 18:57:
/me Damn, Liz baalt van d'r zelf :( .

Heb per ongeluk gestemd (1x karten niet meetellen). Sorry mensen, have fun......
[notitie] Liz overhalen om met de lan mee te gaan!Afbeeldingslocatie: http://www.rammelaars.com/phpBB2/images/smiles/pcA02.gif[/notitie]

Lan lijkt mij wel wat.....het hoe,wie,wanneer, ect horen we hier ook wel denk ik ?

Afbeeldingslocatie: http://www.rammelaars.com/phpBB2/images/smiles/overclocking.gif

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:08
och gewldige ideeen hier altijd... alweer een lan

https://wren.co/join/Devian

• J2S
  • Registratie: December 2003

J2S

Een LAN lijkt me op zich wat vervelend IVM de beperkte tijd (tenzij het een heel weekend is ofzo, ook wel leuk).
Ik heb maar op lasergamen gestemd. Hoef je paintballetjes erbij te kopen.... (ik heb nog nooit 1 van beide gedaan dus ik weet er op zich weinig vanaf)

Mijn systeempjes ||_|| 50D + grip || EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM; EF-S 17-55mm F/2.8 IS USM; EF 85mm F/1.8 USM

Verwijderd

Devian schreef op zondag 19 juni 2005 @ 00:24:
och geweldige ideeen hier altijd... alweer een lan
Ik vind anders ook weinig geweldige suggesties van jouw kant in het DPC Uitje draadje terug.
Leg je dan gewoon neer bij een meerderheid die het blijkbaar wel wil of ga dan niet zou ik zeggen. Je hoort mij toch ook niet klagen over het feit dat ik er niet bij zal zijn omdat het wel weer te ver zal zijn om naartoe te rijden (en van hier uit, in België, is dat het grootste deel van Nederland)?

Naja, kritiek geven vanaf de zijlijn is natuurlijk altijd het gemakkelijkste. No hard feelings, maar dat moest ik toch ff kwijt :)

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Hmm.. if LAN dan kan ik wel wat dingen meeregelen. Kan aan 3x 3com 24 poorts 100mbit switches en 1x 16poorts 1000mbit backbone komen. En ik heb zelf een complete krachtstroom doos staan (2 paddo's, en voor 84 man aansluitingen, waarvan 48 gezekerd per 6 man.

Tevens heb ik al flink wat ervaring met het organisieren van een LAN =)

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

• COMPUTERFREAKED
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
X-G schreef op zondag 19 juni 2005 @ 02:29:
Hmm.. if LAN dan kan ik wel wat dingen meeregelen. Kan aan 3x 3com 24 poorts 100mbit switches en 1x 16poorts 1000mbit backbone komen. En ik heb zelf een complete krachtstroom doos staan (2 paddo's, en voor 84 man aansluitingen, waarvan 48 gezekerd per 6 man.

Tevens heb ik al flink wat ervaring met het organisieren van een LAN =)
* COMPUTERFREAKED heeft ook nog wel eem [dom van mij][ is 8P /]16P[/dom van mij] asus gigabit, als k kan komen iig...

offtopic:
tnx seakle, had k mooi voor aap gestaan daar :+

[ Voor 14% gewijzigd door COMPUTERFREAKED op 19-06-2005 13:40 ]

• puchelaar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-03 20:04
Bedacht me terwijl ik klikte da'k natuurlijk maar 1x mag stemmen. Ik wilde eigenlijk op zowel LAN als paintball stemmen, want bij beide activiteiten zou ik mijn best doen erbij te zijn, maar sta dus nu alleen bij LAN. Maar eigenlijk mag er bij paintball dus nog wel een stem bij van mij ;)

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Het zal al duidelijk worden. LAN zal winnen! Lannen is wel leuk maar niet voor zo iets. Doe een iets socialere activiteit en meer active dan passieve. We zitten waarschijnlijk al genoeg op ons gat :D.

Weliswaar zou ik er geen probleem mee hebben moest het een LAN worden. Ik kan er wel altijd geraken al zou ik liever iets meer met actie doen. Paintball, lasergamen en dergelijke ...

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Hmmm, we kunnen tijdens de LAN ook genoeg passieve dingen doen. Zoals bijvoorbeeld BBQ'en en dergelijken.

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-01 22:57

Jive

MooMooMastah

* Jive miste de optie "Met bier lui barbeknoeien" .. maagoe ... Lannen /& Laser lijken mij het grappigste.

Jive's Box
Jive @ DNET

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-03 08:47
Ik heb zelf nog een leuke switch staan. Cisco 2948-48 10/100 + Gigabit glass.
Maar Lannen + Barbeknoeien lijkt me ook geen slecht idee :P

Maak je ff een dnetc share aan. En de output we gedoneerd aan de winnaars van een game ofzo :P

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• Jive

Jive

MooMooMastah

Effe iedereen op de lan met shared buffers ... en dan crunchen onder Fonz :P

Jive's Box
Jive @ DNET

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09-2025
Eigenlijk is een schuurfeest met bbq veel toepasselijker voor ons zooitje koeien :)

Verwijderd

Lannen is idd leuk, je moet je alleen voorstellen dat er dan sochtends een heel leger nerds met hun pc's arriveert en ondanks de kennis ben je toch snel een paar uur aan het starten.
Maarre als er een spel wordt gespeeld waar ik bekend mee ben wil ik best langskomen :)

Verwijderd

offtopic:
Nep dpcers :P Verbaast me niks als fdc nu allemaal op lan gaat stemmen om ons een dagje voor te kunnen blijven :)

Mijn stem gaat naar paintballen!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
Sir_Floppy schreef op zondag 19 juni 2005 @ 14:07:
Eigenlijk is een schuurfeest met bbq veel toepasselijker voor ons zooitje koeien :)
Jah :D _/-\o_

• Thorin
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Thorin

Batman = Róbin's sidekick

Voted => bowlen.
Paintballen en laserschieten is te actief; kan je weinig met elkaar (slap) lullen enzo. Bovendien kan 't pijn doen ;) O-) (alhoewel je bij bowlen ook op je sloerie kan gaan). Lanparty is ook weer zozo, dat doet iedereen geloof ik wel genoeg. Andere leuke optie is IMHO barbequeën.

Een 0 is slechts een 1 in ontkenningsfase

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:37

sapphire

Die-hard pruts0r

* sapphire ziet wel wat in Lannen of paintballen

TU delft unlimited schopt kont :P

Gabriël AM5

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-03 18:30

vr6-only

Blub Blub

paintballen :D paar jackass acties erbij :Y) hopla je hebt DE perfecte dag _/-\o_

It ain't stupid if it works!

• DPCquatar
  • Laatst online: 03-12-2024

DPCquatar

Kwaak

Heb maar op bowlen gestemd.
paintballen is veel te actief.
en lannen is nie goe voor de output

Cruncht tegenwoordig meestal vault projects

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Ieuw, geen LAN aub... bowlen rocks !!!!!!, mijn kans jullie allemaal in te maken maar aub niet huilen ! >:)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

mocht er geland gaan worden kom ik zeker niet.... (ik ga een beetje gamen in een groot hok :S)

voor de rest ben ik vast wel te pruimen, mits beschikbaar

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
bleh, geen lan-party. Als we gaan lannen dan zal er vast wel geBBQed worden. Dan kom ik wel ff langs :P Geen zin om 24 uur games te spelen :) Sowieso ben ik voor iets wat niets met computers te maken heeft :P

• Loco-Motiv

Loco-Motiv

Eppur Si Muove!

E-jey schreef op maandag 20 juni 2005 @ 17:21:
bleh, geen lan-party. Als we gaan lannen dan zal er vast wel geBBQed worden. Dan kom ik wel ff langs :P Geen zin om 24 uur games te spelen :) Sowieso ben ik voor iets wat niets met computers te maken heeft :P
Eigelijk wel waar, kan je iig tegen je familie zeggen dat je ook wel eens wat anders doet :+
Maar BBQ staat dus eigelijk wel vast nu? :9

last.fm

• white_panther
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-04-2023

white_panther

Campzone here we come....

if lan, ik heb ook nog wel een 24 poorts switch
en eventueel ook wel een lokatie in doetinchem voor ik denk een kleine 100 man (niet echt centraal maar tis maar een aanbod)

achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier

Verwijderd

Topicstarter
FF een schopje.

We willen de poll tot zondag open laten dus als je nog niet gestemd heb doe het dan voor volgende week woensdag Zondag.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2005 19:54 . Reden: Juiste dag van einde poll. ]

• DukeBox
  • Laatst online: 17:36
Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2005 @ 17:50:
offtopic:
Nep dpcers :P Verbaast me niks als fdc nu allemaal op lan gaat stemmen om ons een dagje voor te kunnen blijven :)

Mijn stem gaat naar paintballen!
Ey.. ook weer actief bij numero Üno ;)

• Jive

Jive

MooMooMastah

* Jive lijkt nog steeds lan met barbeknoei leuk ...
Lekker in op een grasveld onder de parasollen elkaar virtueel slachten, en vervolgens gezamelijk wat verorberen :) ... ofzowiets in die strekking :)

Paintballen word al gauw weer zo duur vanwege de woekerprijzen voor de balletjes bij menigeen paintbalveldbeheerder ... wat dat betrefd is Lasergamen een stuk goedkoper.

Jive's Box
Jive @ DNET

Verwijderd

Pim. schreef op maandag 20 juni 2005 @ 11:05:
Ieuw, geen LAN aub... bowlen rocks !!!!!!, mijn kans jullie allemaal in te maken maar aub niet huilen ! >:)
*uche-uche* >:)

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Paintball lijkt me ernstig leuk.
Valt me overigens nog mee dat de verhouding nerds (lan) <> paintball (mensen) ongeveer 50-50 is :D

• Jive

Jive

MooMooMastah

Dat word dan dus een Paint-Lan-Beque .... Elkaar vanachter de pc met condiments beschieten ...

Ik ga dan dus op zeker niet me 17" lcd meenemen :P

Jive's Box
Jive @ DNET

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Jive schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 17:53:
Dat word dan dus een Paint-Lan-Beque .... Elkaar vanachter de pc met condiments beschieten ...

Ik ga dan dus op zeker niet me 17" lcd meenemen :P
Juist wel, heb je goede bescherming ...

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

• white_panther
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-04-2023

white_panther

Campzone here we come....

dan neem ik een beamer mee, dan kan ik achter m'n scherm van 6 meter zitten O-)

achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Jive schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 16:25:
Paintballen word al gauw weer zo duur vanwege de woekerprijzen voor de balletjes bij menigeen paintbalveldbeheerder ... wat dat betrefd is Lasergamen een stuk goedkoper.
dat wel, maar ik neem mijn eigen knikkers mee

dus ik verwacht geen problemen :)

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Verwijderd

Topicstarter
De poll is gesloten en het DPC uitje is geworden .......... roffel .......... PAINTBALLEN. :)

Verwijderd

lagge paintbal met BBQ wanneer? :9~

Verwijderd

Beetje laat maar LAN-nen lijkt mij wel wat.
Ik denk dat de meeste DUK-kers die voorkeur hebben.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 00:01:
De poll is gesloten en het DPC uitje is geworden .......... roffel .......... PAINTBALLEN. :)
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Jive

Jive

MooMooMastah

Dan verwachten we natuurlijk wel even een leuke InkoopActie op de ballen & gas he ...
Moet natuurlijk niet zo een woekerprijs worden van 7E voor 50 balletjes dokken, want dat schiet voor ons arme tweakerds natuurlijk niet op.

Jive's Box
Jive @ DNET

Verwijderd

paintballen dus ......hmmmm

/me doet niet mee. of je moet gehandicaptenpaintball hebben :D

• DPCquatar
  • Laatst online: 03-12-2024

DPCquatar

Kwaak

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 22:03:
paintballen dus ......hmmmm

* DPCquatar doet niet mee. of je moet gehandicaptenpaintball hebben :D
Vreemd, ik had jou toch wel in de voorste linie verwacht. :+

Cruncht tegenwoordig meestal vault projects

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 00:52:
lagge paintbal met BBQ wanneer? :9~
Ik gaat aankomend weekend online eens kijken waar we in centraal Nederland (sugesties zijn welkom) terecht kunnen, dit zal na de grote zomer vakantie zijn en in ieder geval in het weekend plaats vinden.
Stay tuned. :)

• Jive

Jive

MooMooMastah

Soulmaster op Base-Defense ...
Volgens mij isut een echte Camper .... nuf with the pun ....

Hoe gaat zowiets in de prijzen zitten ... 50E vind ik nog wel leuk voor zo een dagje, evt 15E voor een extra grote BBQ ... maar met paintballen gaan we volgens mij daar al dik fijn overheen ... En dan zullen er toch echt een heleboel mensen waarschijnlijk afhaken vrees ik.

Jive's Box
Jive @ DNET

Verwijderd

paintball is een gode keus ;)
maar niet op 10 september, want dan ga ik met m'n clan = bevriende clans painten
en je kunt me in de voorste linies vinden })

• Devian
Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2005 @ 02:03:
[...]

Ik vind anders ook weinig geweldige suggesties van jouw kant in het DPC Uitje draadje terug.
Leg je dan gewoon neer bij een meerderheid die het blijkbaar wel wil of ga dan niet zou ik zeggen. Je hoort mij toch ook niet klagen over het feit dat ik er niet bij zal zijn omdat het wel weer te ver zal zijn om naartoe te rijden (en van hier uit, in België, is dat het grootste deel van Nederland)?

Naja, kritiek geven vanaf de zijlijn is natuurlijk altijd het gemakkelijkste. No hard feelings, maar dat moest ik toch ff kwijt :)
mischien dat de ideeen die ik had al door anderen zijn ge-uit in dat topic?

kom op zeg, waarom komen ze op dit forum nooit verder dan een lan... alsof ik al niet genoeg achter me pc zit

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap de commotie niet helemaal. We hadden een winnend DPC uitje Paintballen en geen LAN.
Ja, idd, er kan nog steeds gestemd worden terwijl ik deze toch echt gesloten had. Ik heb de persoon in kwestie gemaild en ik ga uit van de poll van afgelopen zondag om 00:00 uur waar Paintballen dus met 2 stemmen meer gewonnen heeft van een DPC LAN.

• MarkB
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 19:25:
Ik snap de commotie niet helemaal. We hadden een winnend uit Paintballen en geen LAN.
Ja, idd, er kan nog steeds gestemd worden terwijl ik deze toch echt gesloten had. Ik heb de persoon in kwestie gemaild en ik ga uit van de poll van afgelopen zondag om 00:00 uur waar Paintballen dus met 2 stemmen meer gewonnen heeft van een DPC LAN.
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 05:54:
We willen de poll tot zondag open laten dus als je nog niet gestemd heb doe het dan voor volgende week woensdag.
Je geeft zelf aan dat er gestemd kan worden tot en met woensdag :)

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Verwijderd

Topicstarter
Ik was waarschijnlijk niet helemaal wakker MarkB. :P
De poll gelde dus wel degelijk tot afgelopen zondag en niet tot woensdag.
Valt wel op dat ik daar niet eerder op gewezen ben.
Tnkx MarkB voor deze scherpe reactie van je. _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2005 19:47 ]

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03 09:29
hopelijk heeft die paintbal server geen lag want dat haat ik :P
Moet nog ff denken welke muis ik mee neem om te kunnen aimen

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-03 20:26

SandStar

DPC-Crew

Zandster

aimbot :D

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:00

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 05:53:
[...]

Ik gaat aankomend weekend online eens kijken waar we in centraal Nederland (sugesties zijn welkom) terecht kunnen, dit zal na de grote zomer vakantie zijn en in ieder geval in het weekend plaats vinden.
Stay tuned. :)
http://www.gladiator.nl/ in almere, 2 keer geweest met mn clan, supergroot gebied, verschillende speltypes en je kan na het paintballen BBQ-en

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

• Loco-Motiv

Loco-Motiv

Eppur Si Muove!

RedFox schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 22:59:
[...]

http://www.gladiator.nl/ in almere, 2 keer geweest met mn clan, supergroot gebied, verschillende speltypes en je kan na het paintballen BBQ-en
Almere, das ook nog relatief centraal :)

last.fm

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-03 20:26

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Loco-Motiv schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 23:23:
[...]

Almere, das ook nog relatief centraal :)
alles in de midle of no-where is relatief centraal ;)

• Jive

Jive

MooMooMastah

http://paintball.pagina.nl/
http://www.paintballshop.de/index_shop.html

Bij die duitse shop kun je iig zelf ballen kopen, en daar heb je dan gewoon al voor 40E 2000 ballen

Of hier bij een NL sjop.
http://www.paintball-dire...php?Art_ID=791&taal_ID=NL

[ Voor 119% gewijzigd door Jive op 30-06-2005 21:52 ]

Jive's Box
Jive @ DNET

• Loco-Motiv

Loco-Motiv

Eppur Si Muove!

Misschien heb ik het gemist, maar hierna komt het topic/poll voor de te prikken datum? :)

last.fm

Verwijderd

iemand in voor een munitie -inkoop? >:)

• Devian
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 19:25:
Ik snap de commotie niet helemaal. We hadden een winnend DPC uitje Paintballen en geen LAN.
mijn reactie was nogal verlaat vandaar ;)

• Jive

Jive

MooMooMastah

Het belangrijkste wat we moeten weten voor een munitie-inkoop ... is de type gun voor de diameter vd loop. En uiteraard of ze dik moeilijk doen als "een paar van de spelers waarschijnlijk zelf ballen meenemen" ...

Jive's Box
Jive @ DNET

Verwijderd

Jive schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 09:50:
Het belangrijkste wat we moeten weten voor een munitie-inkoop ... is de type gun voor de diameter vd loop. En uiteraard of ze dik moeilijk doen als "een paar van de spelers waarschijnlijk zelf ballen meenemen" ...
daar doen ze volgens mij niet zo moeilijk over, ach ff mailen voor de juiste maat ;)
maar eerst moeten we het terrein weten

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:03
sapphire schreef op maandag 20 juni 2005 @ 01:02:
* sapphire ziet wel wat in Lannen of paintballen

TU delft unlimited schopt kont :P
Zag vandaag een nogal nerderig persoon in het winkelcentrum zitten met een TU Delft shirt aan ;) Was een van jullie koeien uitgebroken? Of was het een wannabee :+

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Paintballen. Nog nooit gedaan maar lijkt me wel fun mits er niet overdreven lomp op hoofden e.d geschoten word. Maar dat zal wel niet gebeuren omdat het meerendeels GoT is en geen Fok! oid :P Nu nog de locatie / data maar dat zien we wel aanwaaien.

• Jive

Jive

MooMooMastah

* Jive zal niet overdreven lomp op hoofden gaan schieten nee ....

Maar zal er echt niet niet op gaan mikken ofzo hoor.

Jive's Box
Jive @ DNET

Verwijderd

Geen lan. Maar paintballen is erg leuk, ook een keer gedaan met m'n clan. Als je dan opeens in het echt met elkaar in oorlog bent is dat goed voor de teamgeest. :)

En tussen matches door is er meer dan genoeg tijd om gezellig met elkaar te ouweprostitueren.

@ TommyGun:

[UT2k4 mode]Head-hunter![/UT2k4 mode] :P

Maar dat is verboden bij de meeste paintbal-gelegenheden. Eén keer is nog toegestaan, in de heat of battle kun je verkeerd mikken, maar toen één van m'n clanmates op hoofden begon te knallen (bewust) is ie gewoon van het terrein afgeknikkerd.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2005 11:41 ]

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 11:38:
Geen lan. Maar paintballen is erg leuk, ook een keer gedaan met m'n clan. Als je dan opeens in het echt met elkaar in oorlog bent is dat goed voor de teamgeest. :)

En tussen matches door is er meer dan genoeg tijd om gezellig met elkaar te ouweprostitueren.

@ TommyGun:

[UT2k4 mode]Head-hunter![/UT2k4 mode] :P

Maar dat is verboden bij de meeste paintbal-gelegenheden. Eén keer is nog toegestaan, in de heat of battle kun je verkeerd mikken, maar toen één van m'n clanmates op hoofden begon te knallen (bewust) is ie gewoon van het terrein afgeknikkerd.
Okeej bedankt voor de uitleg :) Friendly Fire staat uit :+

• Adm.Spock
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 18:21

Adm.Spock

Duik-Aap

* Adm.Spock shiet alleen op hoofden als er alleen een hoofd is om te raken >:)

Verwijderd

op hoofden miken? het is al moeilijk genoeg om iemand te raken met zulke onnauwkeurige markers die je altijd krijgt :(
Pagina: 1