Mijn videokaart voor 200-300 euro wat vind men?

Pagina: 1
Acties:

• Icefellow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-07 20:34
Na zelf flink wat reviews te hebben doorgespit ben ik gaan kijken naar een niewe videokaart voor mijn systeem (natuurlijk even faq doorlezen en zelf ook wat research gedaan)

Omdat ook wat advies kan gebruiken post ik eerst even mijn system specs

Mijn huidige systeem:
Voeding: QTEC ADT 350
Amd xp 2100 (geplande upgrade naar 3200 400mhz ivm geheugen)
Asus a7n8x
512 mb 400mhz (2x 256 corsair)
Noname Geforce 3 ti-200 (64mb)
XP Prof
(meer info indien nodig)

Zoals julie zien is de grafische kaart uit het steenkolen tijdperk en kan die wel wat vervanging gebruiken.Gezien het moederboard vallen de pci-e kaartjes af dus dan blijft AGP over.

Ik heb (nog) geen voorkeur voor ati of nvidia want ik geloof dat het argument wat vroeger nog gold
ati beter beeld vs nvidia betere drivers niet echt meer geldig is (toch)

Wat verwacht ik van mijn verwacht ik van mijn videokaart?
Dat ik er weer een flinke tijd mee vooruit kan. Ik probeer daarom om een kaart te zoeken die directx 9.0c compatible is en waarbij iig alle pipelines open staan. (logisch?) Ik vind beeldkwaliteit belangrijker dan performance voor zover dit nog actueel is.

Ik ga em vooral gebruiken voor 3d fps maar ook voor bijvoorbeeld WoW.

De kaartjes die ik daarom in gedachten heb zijn bijvoorbeeld de :

pricewatch: Gainward GeForce 6800 GT 256MB DDR3 (AGP, DVI), Ultra/2400 TV-DVI Golden Sample Geforce 6800 GT voor 269,-
pricewatch: Club3D Radeon X800 XL 256MB DDR3 (AGP, 2x DVI, ViVo), CGA-XL86VTVD Club 3d X800 XL vivo 310,-

Ik moet zeggen dat ik iets meer voorkeur heb gekregen (prijstechnisch) voor de nvidiakaarten omdat als ik het plaatje hieronder goed heb begrepen word je met alle x800 kaarten behalve xt pe genaaid omdat niet alle pipelines open staan
Afbeeldingslocatie: http://www.t-spoon.com/r420/x850chart.jpg

Mijn budget: 200-300 euro (voor een videokaart alleen)
(het moet niet te gek worden...)

Wat stel ik in mindere mate aan eissen aan de kaart?
- Ik heb geen voorkeur voor merk, goedkoop is prima, of hij eruit ziet als een boomstam of dat er een sticker met een lekker wijf op staat maakt me weinig uit :Y) )
- Als het even mag hij wel wat minder lawaai maken dan de gemiddelde stofzuiger van de praxis, al houd ik in mn achterhoofd dat zalman hier ook productjes voor heeft.

Vragen aan de experts (julie :P ):
1) Wat vinden julie van dat wat ik wil en heb en wat ik daarom in gedachten heb?
2) Ik denk er aan om binnenkort over te gaan om een van de bovenstaande (of als er andere suggesties die bij eissen en budget passen, een andere) videokaarten te gaan bestellen. Adviseren julie om dit nu niet te doen ivm de komst van gf 7800 (en prijsdaling van andere producten..) of loopt dit niet zo'n vaart. ?
3) Andere suggesties naar aanleiding van de bovenstaande lap tekst?

ik heb zelf echt even zitten speuren en zoeken voordat ik hier ging posten dus hoop niet dat er meteen een slot op gaat

groeten

Voorgestelde (optionele) systeemombouwsuggestie ivm bottleneck en PSU: 514 euro

pricewatch: AMD Athlon 64 3000+ Venice (S939, 1.8GHz, 512KB) Athlon64 Eur 130
pricewatch: Asus A8N-E, nForce 4 Ultra (Sound, LAN, SATA-RAID) Asus A8N-E Eur 90
pricewatch: Zalman ZM400B-APS, 400W (ATX) Zalman voeding 400w Eur 60
http://www.tweakers.net/pricewatch/87236 Club 3D geforce 6800 Eur 221
Duitse Geforce 6800 GT, 235 Euro

@ xander ja die post had ik al gelezen, leuk videokaartje ;)
@ Pilatus de upgrade naar 3200 barton heeft vooral te maken met het geheugen van 400mhz (corsair) wat ik erin heb zitten, Barton xp mobile draait toch niet op 400mhz fsb ?

*edit even voeding nagekeken, kwam staandaard bij de chieftec kast)

Ben deze combinatie nu in overweging aan het nemen, pci-e geforce kaarten zijn toch stukje duurder dan de agp varianten, en ik wil wel 16 pipelines open (of is verschil tussen pipelines markt bla bla waar je in de praktijk weinig aan hebt?). Kom dan op het volgende :

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/480P74U077TP/p.jpeg

nog suggesties naast even ogen dicht doen als ik naar de $ kijk?

[ Voor 32% gewijzigd door Icefellow op 21-06-2005 02:48 ]

Verwijderd

ten eerste moet je oppassen dat je 350 watt (noname?) het misschien niet gaat trekken, maar ten tweede zijn allebei deze kaarten overkill! je 2100+ gaat een enorme bottleneck vormen; weggegooid geld dus!

Ik zou even doorsparen voor een eurotje of 100 meer zodat je in 1 keer kunt upgraden naar een a64 + pci express mobo/kaart (+ nieuwe voeding?).
Daar ga je veel langer plezier voor hebben.. want nu kan je na alleen een videokaart upgrade nog steeds WoW e.d niet lekker spelen.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2005 18:00 ]

• Icefellow
ik weet dat de cpu een bottleneck vormt maar die staat op het lijstje van moet nog worden upgrade naar een Barton 3200 400mhz

de upgrade naar een amd64 systeem wil ik nog uitstellen

Verwijderd

heb je die 3200+ dan al? of moet je die nieuw kopen.. een 3200+ is namelijk teneerste nogal optimistisch gerate en ook nog eens enorm prijsongunstig (hoogste model athlon XP , wordt niet meer gemaakt > onredelijk duur). Ook zo'n upgrade zou ik je afraden :p

• Icefellow
err nee heb em nog niet , kost ongeveer 120 euro als ik me niet vergis. *edit 135 dus*
pricewatch: AMD Athlon XP 3200+ (S-A, 2,20GHz, 512KB, 400MHz FSB, Boxed)

ik doe liever even prik prik vga kaart en proccessor vervangen dan hele systeem naar amd 64 omzetten. maar je adviseert om hier nog eens goed over na te denken (prijstechnisch) ?

*edit 2* ik heb de closed en open beta van WoW op bovenstaand systeem gespeeld zo zie je maar wat ik gewend ben ;) ging helemaal niet onredelijk maar het word nu tijd voor iets beters :+

[ Voor 36% gewijzigd door Icefellow op 18-06-2005 18:10 ]

Verwijderd

prijs en performance technisch. Een atlon XP 3200+ en een athon64 3000+ - 3200+ (venice, s9393) zullen amper in prijs verschillen van elkaar, met als grote verschil dat allebij de athlon 64 procs rondjes huppelen om die xp proc. Verder moet je dan een nieuw mobo gaan aanschaffen (eigenlijk het enige verschil met het idee wat je nu zelf hebt), maar dan kan je wel gelijk zorgen dat je een mobo hebt waarmee je ook in de toekomst iets kunt! (s939, pci-e, sata(2)) zodat je niet weer bij je volgende upgrade met een oude standaard moet aanrommelen. Dan kun je gelijk een pci-e kaart nemen, dan neem je niet zo'n absurt dure van 300 euro oid, maar ga je een stapje lager rond de 200 euro zitten. Ook dat is prijs/prestatie gezien veel beter voor je portommaie.
Het enige onzekere wat je hebt is je voeding. Maar een upgrade naar een 3200+ en een energie verslindende videokaart lijkt me wat dat betreft net zo veeleisend als een upgrade naar een athlon64 + nieuwe videokaart. Dus die zal je misschien ook moeten vervangen (hangt beetje van de kwaliteit van de voeding af!).

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:04

XanderDrake

Build the future!

een videokaart kopen? rond de 300 euro?

Kijk hier eens

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1042732

Deze "experts" hebben het allemaal al uitgevogeld 8)

Verder heb ik vernomen van een MyCom medewerker dat er volgende week een ronduit GEWELDIGE aanbieding plaats gaat vinden in de MyCom. Een Asus V9999 Gamers Edition GeForce 6800 256mb DDR3 voor 200 euro! Een prachtige kaart met fantastische stock cooler. Standaard is ie bijna zo snel als een 6800GT, als je unlocked en overclock (met de stockcooler gaat dat uitstekend) dan heb je gewoon een 6800 ULTRA in je kast zitten!

KOPEN!

En neem er dan gelijk een sterkere voeding bij, 350watt noname haalt het niet denk ik :|

[ Voor 9% gewijzigd door XanderDrake op 18-06-2005 18:12 ]

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
zelf zou ik voor de 6800GT gaan en dan gelijk een XP-Mobile (dus barton) er bij kopen, zou ik als je em kan vinden voor de 2600+ gaan (+/- 75 euro) die kan je met het mobo wat jij hebt makkelijk overclocken naar 3200+ en als je het echt goed doet zelfs naar de 4000+ of meer (dingen klokken echt geweldig over)

als je dat doet kan je zeker nog een aardig tijdje vooruit en het kost je totaal minder dan 300 euro

heb zelf ook een 2600+ gekocht een paar maanden terug en die draait (door het bagger mobo) op slechts 3000+, maar dit is icm. mijn videokaart voldoende om alle spellen te kunnen spelen (doom3, HL2, BF2, GTA:SA enz.)

wil je toch wat meer gaan uitgeven dan zou ik voor een S939 bordje gaan met een AMD64 3200+

of idd de kaart die XanderDrake aangeeft halen, erg veel waar voor je geld

[ Voor 13% gewijzigd door PilatuS op 18-06-2005 18:22 ]

• Icefellow
Om maar even den koe bij den hoorns te pakken dan zou het dus:

pricewatch: Asus A8N-E, nForce 4 Ultra (Sound, LAN, SATA-RAID) Asus A8N-E Eur 90
http://www.tweakers.net/pricewatch/87236 Club 3D geforce 6800 Eur 221
Duitse Geforce 6800 GT, 235 Euro

Totale kosten : 501 euro

worden ongeveer ?

[ Voor 16% gewijzigd door Icefellow op 18-06-2005 18:52 ]

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
XanderDrake schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 18:11:
Verder heb ik vernomen van een MyCom medewerker dat er volgende week een ronduit GEWELDIGE aanbieding plaats gaat vinden in de MyCom. Een Asus V9999 Gamers Edition GeForce 6800 256mb DDR3 voor 200 euro! Een prachtige kaart met fantastische stock cooler. Standaard is ie bijna zo snel als een 6800GT, als je unlocked en overclock (met de stockcooler gaat dat uitstekend) dan heb je gewoon een 6800 ULTRA in je kast zitten!
Hij heeft maar twaalf pixel pipelines en geen zesde vertex shader. Je moet niet zo makkelijk praten over "effe unlocken" want er is geen garantie dat de extra pipelines en zesde vertex shader ook echt gaan werken.

Neemt niet weg dat 200 euro een killer prijs is.

[ Voor 17% gewijzigd door Yokozuna op 18-06-2005 18:30 ]

• Icefellow
Maar er zijn dus van ati in de prijsklasse van de Gainward 6800 GT golden sample geen kaarten die dezelfde features bieden (16 pipelines dx9.0c) of heb ik iets over het hoofd gezien?

Verwijderd

Icefellow schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 18:22:
Om maar even den koe bij den hoorns te pakken dan zou het dus:

pricewatch: Club3D GeForce 6800 128MB DDR Club 3D geforce 6800 Eur 221

Totale kosten : 501 euro

worden ongeveer ?
jah zoiets ja.. dan ben je (op die 90 euro na) net zo duur uit als je zou zijn bij een upgrade naar een 3200+ barton + videokaart + voeding.

Nog even over die voeding; ik heb hier ook een zalman 400 watt: het is een prima voeding, maar als het je om de stilte gaat zijn er in die prijsclasse nog wel betere voedingen (met ook uitstekende kwaliteit).

Verwijderd

KOPEN!

En neem er dan gelijk een sterkere voeding bij, 350watt noname haalt het niet denk ik :|
Kun je dan niet beter een GT nemen voor 35 euro meer?

http://www.bora-computer....hop&funk=moreinfo&id=1227

• Icefellow
over de voeding, het is prettig als hij kwalitatief het systeem kan dragen, ik ga niet overclocken dus extreem hoeft het allemaal niet te zijn. (crashes daarintegen kan ik niet uitstaan, heb ik ook nog NOOIT gehad (afkloppen). Ik ben niet water gekoeld dus de rest van het systeem maakt ook wel iets geluid, (de processor fan met name) ik heb verder 2 grote pabsts fans in de case hangen en die zijn wel lekker stil. Dus hier komen nog wat andere afwegingen bij kijken. Maar nu weer on topic anders past het niet meer in V&B;)

• Icefellow
die had ik ook gezien, alleen is mein deutsch ein bischen schlim :7 en vroeg ik me af of ik met de garantie en de verzendkosten niet beter even in nederland kon blijven kijken

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:04

XanderDrake

Build the future!

Yokozuna schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 18:28:
Je moet niet zo makkelijk praten over "effe unlocken" want er is geen garantie.
Yeah... daar heb je gelijk :). Ik heb al 2 6800LE's gehad en een 6800NU bij een maat onderhande genomen. Alle drie full unlocked, maar "succesen in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst" is natuurlijk ook van toepassing.
Overigens met een beetje overclocken haal je wel de 6800GT hoor. Heb ik 3 reviews gelezen.
Neemt niet weg dat 200 euro een killer prijs is.
Idem Dito! :Y)
[edit]
*mond valt open* DIE IS MOOI!
maar toch in Germanië he...

[ Voor 26% gewijzigd door XanderDrake op 18-06-2005 18:52 ]

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Verwijderd

Icefellow schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 18:45:
[...]

die had ik ook gezien, alleen is mein deutsch ein bischen schlim :7 en vroeg ik me af of ik met de garantie en de verzendkosten niet beter even in nederland kon blijven kijken
Mein Deutsch ist auch nicht so gut, aber als die karte mar werkt nicht! ;)

Die gasten verzenden niet nach Holland, dus je zal hem zelf moeten halen. Maar die winkel heeft wel goede service en garantie voorwaarden volgens mensen die er geweest zijn. Een vriend van me en ik gaan binnenkort in ieder geval even een over de grens inkopen doen. In Nederland vindt je nergens een GT voor die prijs. :)

(mss als de 7 series uitkomen dat de prijzen in een keer zakken, je weet het niet)

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
offtopic: Duitsland lijkt echt in veel electronica stukken goedkoper. Zo is de Viewsonic VP191b (best getetste 19" TFT momenteel te koop) bij 3-co.de (Hamburg, leveren ook aan NL, lage verzendkosten en goede garantie) 460 euro en krijg je er een gratis 'pixelfehler' test bij terwijl je er in Nederland 540 voor betaalt.

[ Voor 30% gewijzigd door Yokozuna op 18-06-2005 19:20 ]

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:30

KneoK

Not in a million lightyears

Icefellow schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 17:56:

[...]

Ik moet zeggen dat ik iets meer voorkeur heb gekregen (prijstechnisch) voor de nvidiakaarten omdat als ik het plaatje hieronder goed heb begrepen word je met alle x800 kaarten behalve xt pe genaaid omdat niet alle pipelines open staan
Waarom genaaid ? Je weet wat je koopt en krijgt precies waar je voor betaald. Een X800Pro (zoals ik heb) heeft gewoon maar 12 pipelines. Dat er mensen zijn die geluk hebben en er 4 extra kunnen unlocken heeft niets te maken met genaaid worden. Als jij een P4 3,2GHz koopt en je kunt 'm maar 100MHz overclocken en je buurman koopt een zelfde en komt tot 200 hoger, ben je dan genaaid door Intel of voel je je genaaid ? Beide gevallen vind ik niet echt kunnen, want je koopt (en betaald dus voor) een processor op 3,2GHz.
Pipelines unlocken valt voor mij gewoon onder overclocken en daar heb je nu eenmaal geen garantie op.

En ook Nvidia heeft ook bij veel kaarten een aantal pipes dichtgegooid.

En dan nog, met 5300 3dMark05's klaag ik echt niet hoor, met mijn 12 pijpjes... Of HL2 op ~70FPS op 1600x1200 2x temp AA en 8xAF, grafische geweld helemaal open...

Ik heb overigens nu een vergelijkbaar systeem van wat jij gaat kopen (A7N8X-E Deluxe, 3000+ op 11,5x200 (iets meer dan 3200+ dus), 768MB geheugen) en daar draait mijn kaart fantastisch op.

Ik denk dat je bij Ati in ieder geval vanaf de X800 plain moet gaan kijken en bij Nvidia vanaf de 6800 (le eventueel voor extra pipes ?).

[ Voor 39% gewijzigd door KneoK op 19-06-2005 15:38 ]

• PilatuS
  • Niet online
en afgezien van dat geven de laatste 4 pipelines relatief maar een kleine performance winst

test maar eens met 12 pipes en dan met 16 het verschil in score zal niet erg veel zijn, zeker niet zoveel als het verschil tussen 8 of 12 pipes

• KneoK

KneoK

PilatuS schreef op zondag 19 juni 2005 @ 15:34:
en afgezien van dat geven de laatste 4 pipelines relatief maar een kleine performance winst

test maar eens met 12 pipes en dan met 16 het verschil in score zal niet erg veel zijn, zeker niet zoveel als het verschil tussen 8 of 12 pipes
Inderdaad. Ik heb nog overwogen om te gaan proberen de laatste vier pipes te unlocken, maar er zat wat mij betreft te weinig voordeel aan en snelheidswinst mee te behalen om een kaart van toen 449Euro te vernaggelen...

• PilatuS
  • Niet online
ik denk wel dat je opzich die andere 4 pipes best ff open kan gooien, zijn ze niet goed moet je ze wel gelijk weer sluiten want het kan anders je kaart permanent beschadigen, maar als je een klein beetje artifacts krijgt je sluit gelijk 3dmark af en sluit ze weer kan er weinig mis gaan :)

• KneoK

KneoK

PilatuS schreef op zondag 19 juni 2005 @ 15:42:
ik denk wel dat je opzich die andere 4 pipes best ff open kan gooien, zijn ze niet goed moet je ze wel gelijk weer sluiten want het kan anders je kaart permanent beschadigen, maar als je een klein beetje artifacts krijgt je sluit gelijk 3dmark af en sluit ze weer kan er weinig mis gaan :)
Nou, ik heb het besluit genomen na op een forum (volgens mij iets van Rage3d of iets) gelezen te hebben dat je met een bepaald tooltje een bepaalde string kon uitlezen uit het BIOS van je kaart. Als er ergens een bepaalde waarde stond dan kon je er van uitgaan dat de pipes gelockt zijn en niet te openen. En uiteraard kwam die waarde bij mij perfect overeen met de waarde voor niet te unlocken pipes.

edit:
We zijn de topicstarter zo trouwens wel erg aan het helpen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door KneoK op 19-06-2005 15:49 ]

• brada
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-04 00:57
De X800XL heeft wel 16 pipelines die ook allemaal standaar geunlocked zijn. Hiermee wordt je dus niet genaaid. Gewoon voor de X800XL gaan dus.

Waarom heeft een computer geen versnellingen?

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 23:27
een videokaart kopen? rond de 300 euro?

Kijk hier eens

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1042732

Deze "experts" hebben het allemaal al uitgevogeld 8)

Ik zelf heb een 6800 PCI-e gehad, ten eerste valt een PCI-e niet te unlocken, alleen AGP (volgens mij alleen de 1e generatie) daarnaast kon hij wel goed overclocken, maar haalde zeker geen performance van de 6800GT of ULTRA, dankzij 12 pipes en 5 vertex. Hij haalde op stock 8500 punten in 3dmark03 wat gelijk staat aan mijn 6600GT die 8000 haalde stock. Ten tweede is de 6600GT een stuk goedkoper.

/edit

Persoonlijk zou ik voor een 6800GT gaan, deze gaan bijna altijd met gemak naar een ULTRA te overclocken is (goede overclocker dus) die toch een stukje sneller is dan een X800XL daarnaast is deze niet ver te overclocken.
KOPEN!

[ Voor 27% gewijzigd door STIMPPYYY op 19-06-2005 15:59 ]

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-08 18:33

Nik

brada schreef op zondag 19 juni 2005 @ 15:52:
De X800XL heeft wel 16 pipelines die ook allemaal standaar geunlocked zijn. Hiermee wordt je dus niet genaaid. Gewoon voor de X800XL gaan dus.
Met slim :Y)

Clock omhoog en eventueel een leukere cooler, en je hebt preciesx wat je wil. Nit te duur, wel performance :) Samen met een goede voeding moet dat vast wel lukken.

[ Voor 3% gewijzigd door Nik op 19-06-2005 15:57 ]

• KneoK

KneoK

brada schreef op zondag 19 juni 2005 @ 15:52:
Je wordt helemaal niet genaaid als je een 8 of 12 pipes kaart koopt... Lees mijn verhaaltje een stuk naar boven nog eens...

Verder ben ik het wel eens met je keuze. Een X800XL lijkt inderdaad een hele mooie koop (zijn deze er met AGP brug ?).

[ Voor 14% gewijzigd door KneoK op 19-06-2005 16:05 ]

• cruger
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
in die a7n8 prik je een ati 9800pro of xt
de 9800pro is heel makkelijk naar xt te flashen, en met een zalman vf700 blijft die lekker koel.
evt scoor je nog een 2600 of 2800 erbij, het verschil in performence is klein
ondertussen sparen voor de upgrade

of de upgrade nu en een huidige generatie videokaart

Tweak!

• Icefellow
sory had even geen tijd om te reageren de laatste keer, ik had het idee dat de pipelines meer invloed hadden dan alleen performance. op dit moment denk ik er sterk over om maar even wat bucks uit te geven om de boel naar am64 om te gooien en er een 800xl in te gooien (xl in plaats van 6800 omdat die op dit moment goedkoper zijn in Pci-e uitvoering) Ik ben ook een beetje een sucker voor het ati=mooi beeld t.o.v performance van nvidia. Het upgraden naar een 9800xt heb ik overwogen maar lijkt me niet handig omdat ik ten eerste toch een cpu bottleneck heb en de voeding trekt dat denkik ook niet op het moment. daarnaast is de 9800xt ook niet uitgerust met de nieuwste shaders etc (nu weinig gebruikt, toekomst wel ga ik van uit..)

aan 300 euro zit ik dus toch al heel snel als het niet al 400 word, dan kan ik het denkik maar meteen goed doen en voor +/- 600 de hele meuk upgraden. En het is nu ook niet zo dat ik m'n scooter moet verkopen om dat op te hoesten ;)

• jnice
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
had die laatste opmerking echt gemoeten, ik heb niet eens een scooter :'(
;)

• Icefellow
ik ook niet ;)

Verwijderd

Is een Asus v9950 ultra 256 mb bulkverpakking voor 200 euro niets?

• jeroen-v
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-01 20:50
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 03:10:
Is een Asus v9950 ultra 256 mb bulkverpakking voor 200 euro niets?
Nee want dat is een FX5900 Ultra, en die is van de vorige generatie, en presteert bagger in directx 9.
Dan kun je nog beter een 6600GT halen.

Maar voor de TS: een x800xl is een prima kaart natuurlijk.

Verwijderd

Zolang je enkel Windows draait (geen Linux en dergelijke) is de X800XL de beste kaart die je op het moment kan kopen voor die prijs.
Pagina: 1